Gjest Inlove..... Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Du går nå i 12. svangerskapsuke og har 205 dager (29 uker) til termin torsdag 2. juni 2011. for en LYKKE!!!!!!!!!!! Måtte bare dele det med noen nyheten skal deles på lørdag ))
helene0: jan09+jun11 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Gratulerer nå følger vi andre i juni på rekke og rad
Gjest Inlove..... Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Takk godt å se et kjent nick fra juniklubben vi er mange i juniklubben se på terminlista såå koslig
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Følger etter om 10 dager =) Gleder meg masse!!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Lykke til alle i juni klubben .Var medlem av juniklubben jeg også ,men mistet .Men i dag testet jeg positivt igjen Så jeg tilhører vel juli eller august klubben nå
Gjest Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Eg gleder meg også utrolig masse til å komme over den magiske grensen...det skjer da fredag om en uke, altså den 29 Da er eg 12 fullgåtte uker, altså i min 13 uke og ferdig med første trimester og sjangsen for at noe skal gå galt er betraktelig mindre Det blir nok en utrolig lettelse å komme dit Men har de siste to dagene fortalt sjefen det og et par venner til, i tillegg til at min mor har fått lov å fortelle det til to av mine tanter (noe hun har mast om å fortelle siden hun fant det ut selv hehe) så det begynner å gå litt mer opp for meg nå som eg forteller folk selv at eg er gravid Syns det er så rart å si meg og gravid i samme setning hehe, men blir vel bedre med tiden
Gjest Inlove..... Skrevet 10. november 2010 #7 Skrevet 10. november 2010 mamma'n til will vil ha 1 til. : Takk så bra du har blitt gravid igjen hurra gratulerer
Gjest Inlove..... Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Det er ikke før på tirsdag jeg er 12 fullgåtte uker, men det var når jeg logget meg på å så at jeg var inn i min 12 uke, da måtte jeg smile kan vel ikke gå galt nå?? håper virkelig ikke Heidi med spire: alle synes vel det er kjempe koslig at du er gravid finns jo ikke bedre nyheter
MissisJ Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Gratulerer, venter spent på den dagen jeg også.....det klør etter å spre den gode nyheten,samtidig som usikkerheten fortsatt er der. MVH 6+3
fluffy77 Skrevet 11. november 2010 #10 Skrevet 11. november 2010 Hos meg og!! Selv om det er 12 fullgåtte neste onsdag så tenker jeg og at nå går det bra, deilig :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå