Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hva skal dere gi dem til jul?
FrøkenSprøken Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg aner virkelig ikke. Har ikke tenkt så langt enda... Det kan være at vi bare setter inn noen kroner på kontoen hans. Han er ikke så opptatt av gaver, og dessuten får han så ufattelig mange gaver uansett. Sist jul gikk han lei av å åpne gaver *huff* Men jeg tenker litt på å kanskje kjøpe ham en spark. Av farfaren får han snekkersaker, noe han er veldig opptatt av. Av mamma får han Bergansbukse. Sånn ellers var smålego stor stas sist jul. Og slike store biler fra Bruder. Han har nå ambulanse, brannbil, strøbil, søppelbil og flere traktorer. De er meeeeget populære, og alle som er på besøk vil leke med dem. Utstyr til John Deer utetraktor er også alltid en hit. Sist jul fikk han snøplog, og gutten var i ekstase. Maste bare om å få dra hjem fra juleferie, slik at han kunne komme hjem til traktoren sin Men hva han skal få denne jula, er for meg et mysterium....
Venja Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Min snart 4 åring ønsker seg: - ski - overtreksdress - bag - votter - crocs - ull - klær - nattlampe (eller... kanskje dette var mammas ønsker...) Han ønsker seg - Stor søppelbil - små lego - biler osv. med hardepakker... jo større jo bedre.
Sweet Amber Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 4 åringen min skal få Ben 10 bilbane:)
BlåBlå Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Plaympbil !!! Både den serien med ridderting og den med brann/politi ting er superpopulære.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Bestefar skulle stå for ski, staver og sko fikk jeg beskjed om. Ellers er det vel litt mer usikkert. Han selv ønsker seg skumle/tøffe t-skjorter..... ( sånne som jeg ikke liker) Og lego!!! Vi vurderer Den Sorte Dame, men er usikre om det blir smør på flesk for han har Grevinnen...... Ellers så er tegnesaker, skrivesaker, perler etc forbruksvarer så det holder. Puslespill er stas! Usikker i grunn. Han har en storebror som er 5,5 år gamlere så har vi har liksom alt av leker og utstyr fra før......
hamsterpia Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Har kjøpt en bøtte med lego til han, som skal være fra storebror. Og fra oss skal han få ski.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå