Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Gutten min på 6 år klør seg på tissen hele tiden og sier det klør. Syns den ser litt rød ut. Han nekter å vise den til legen så det er ikke vits. Vil ikke tvinge han til å vise tissen sin... men er det noen som vet hva det kan være? Kan det være sopp? Hva kan vi evt prøve? Han bruker bleie om natta så kanskje vanlig bleieutslett??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Prøv litt sinksalve, eller en Repair-krem der han klør. Hvis han ikke har klødd lenge, så er det nok ikke noe galt. Bleiebruk skal ikke forårsake kløe. Jeg har selv barn i skolealder som bruker bleie om natten enda. Høres sikkert helt rart ut å nevne dette, men jeg klødde på ene siden av klitoris i går, nesten så det sved. Men det var bare kløe, som hvor som helst. Litt tørt kanskje. Smurte på Repair-kremen, og kjente ikke mer til det. Der var nok litt rødt etter at jeg hadde klødd på det, men i dag viser ingenting
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Altså, det kan hjelpe med en fet krem av hvilket som helst merke, uten for mye parfyme hilsen nn 18:55
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Ja det skal jeg prøve! Har et par gode fete kremer liggende! Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå