Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 evt i kombinasjon med et navn til? Synes det er fint...men kanskje for søtt? Og litt for "dont cry for me"...?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Uff, nei!!!!!!! Evita Olsen...hehe, nope.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Nei, det ville jeg ikke. Passer ikke sammen med de to guttene jeg har. Men navnet er fint, så hvis du liker det: gå for det!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Synes ikke det var noe fint. Sier meg enig men hun over her, veldig frisøraktig!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Evita er jo ikke navnet da. Eva er navnet. Evita er en spansk form for kjælenavn for de som heter Eva. De gjør det der med de fleste navn i latinske land.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 Jeg syns Evita var nydelig!! Kjenner også en flott jente som heter d! Vurderer d faktisk selv om jeg får jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå