Gå til innhold

Litt sånn stressa-hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dåpskjole være hvit?

Må brudekjole være hvit?

Skal være kirkelige greier, dette - men jeg vil ikke styre så mye med å kjøpe en kjole jeg bare bruker den ene gangen - og hvis dåpskjoler skal være hvite, hvor får man kjøpt?Jeg bor midt i hutaheiti - så nettbutikker er helt klart det beste!

Og hvor lang tid tar det egentlig fra man sender sånn erklæring til man får svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig at en dåpskjole er hvit, men er nok ikke noe must. Har faktisk sett små barn bli døpt i bunad også jeg!

Når det kommer til brudekjole, så kan den være i alle mulige farger. Jeg giftet meg i en sjømannskirke, og hadde turkis kjole. Veldig greit, fordi den brukte jeg i et annet bryllup senere:)

Erklæringen vår tok omtrent 2 uker å motta fra vi sendte den.

Skrevet

Ikke stress det! Har vært i bryllup hvor bruden har kommet i svart kjole - helt nydelig! OG dåpskjole - ta på barnet ditt det du vil - det er jo ikke klærne men handlingen som er av betydning på en slik dag!

Håper dere får en fin dåp:)

Skrevet

Jeg er døpt i bunad, mor mi giftet seg i en pen kjole i kirka. (På 70 tallet, far min hadde verdens største og styggeste sløyfe, haha, han så ikke ut i slengbuksene heller...)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min på www.jkdress.com

BILLIG!!!! Helt nydelig, og billig :)

Dåpskjole må du ikke ha :) Bunad? Dress?

2 uker tok det før vi fikk prøvningsattesten. Husk å sende med forlovererklæring samtidig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...