Tredje drøm Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg er på jakt etter lange nisseluer - sånne i rødt fløyelsaktig stoff med hvit skinnkant og dusk. Noen som har sett det noe sted? De må være så lange at enden henger ned til rundt midten av ryggen. I voksenstørrelse altså )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Nille har brukt å ha disse ihvertfall!
Tredje drøm Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Takk for svar! Skal sjekke Nille )
Sweet Amber Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Hvis ikke de på Nille er lange nok har de det på Toys r us:)
Tredje drøm Skrevet 9. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2010 Er ikke de på Toys r us i sånn "billig-materiale-stoff", hvis du skjønner hva jeg mener? Huff, elendig forklaring... Vil ha sånne som ser flotte og "ekte" ut. Pris ikke så nøye (innenfor visse grenser da, men kostnaden pleier jo ikke å være sååå stor).
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Så faktisk noen på Panduro i dag:) Som var laaang!
Tredje drøm Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Supert! Da har jeg enda et alternativ ) Skal faktisk innom et kjøpesenter i morgen som har både Nille, Toys r us og Panduro, så da får jeg sjekket alle stedene ) Takk for tips, dere!
tine0810 Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 De har på Toysrus, ja....men de er billige...kosta vel bare mellom 25 og 55 kroner eller noe sånn.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 10. november 2010 #9 Skrevet 10. november 2010 Jeg kan lage en til deg hvis du vil det, Min har jeg laget i rød fløyel, er ca 1,5 meter lang fra hode og ned, samt hvit pelskant og hvit pelsball på tuppe. ( Hmm veldig dumt forklart det der med pelsball, men regner med at du skjønner, )
Tredje drøm Skrevet 10. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2010 Tusen takk for det Snilla med 3 skatter, men jeg fant på Panduro i dag. De hadde sånne lange på 1,5 meter. Men takk for tilbudet )))) Tenkte vi for en gangs skyld skal ta julekortbilder med hele familien, og ikke bare barna. Hvit bakgrunn, vi foreldre og eldstemann på 11 år i svarte klær og lange nisseluer, og så får de to jentene våre på seg nissekjoler. Babyen skal få slippe nisselue, mens hun på 5 får en kort en. (Hadde lyst til at hun også skal være svartkledd, men det går hun nok ikke med på - urettferdig at bare lillesøster får ha nissekjole!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå