Gå til innhold

Hva faen gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kranglet med den idioten jeg var sammen med, han flytta ut og helsekortet for gravide ligger i bilen hans... han nekter å gi meg det og driter i at det kan gå utover ungen....

å jeg skal til legen i morgen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri bruk for helsekortet i svangerskapet og alt ligger på data. Ingen grunn til drama! Det går bra:-)

Skrevet

Si det til legen så får du nytt, men du bør true duden med politi anmeldelse som tyveri av eiendom elller noe....

Skrevet

fikk streng beskjed av legen min om at det skulle medbringes på alle kontroller, ul og div....

Skrevet

Du rekker nok å innhente informasjonen før fødselen. Start med legen i morgen og få han til å fylle ut det han kan, så får du det samme gjort hos jordmor. Det viktigste er jo at du har nødvendig info med til sykehuset, ikke kontrollene før. Sykehuset trenger for eksempel papirene på at du ikke er hiv smittet osv... med tanke på hvilken behandling du vil få når du skal føde, hvis tingene går fort.

Vil også anbefale deg å ta kontakt med politiet. Det er ganske så alvorlig at han skal holde på så viktige dokumenter. Forhåpentligvis er det nok at politiet kontakter han og ber om at han kommer og leverer dem inn på politistasjonen. Hvis ikke får du vurdere å anmelde. Det er personlig og sensitiv informasjon som ingen andre skal ha tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...