Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg fant en nå, midt på gulvet-kommet fra ingensteds.. Har ingenting med fjær i huset, ikke engang dyner. Tenker jo på englefjær med en gang jeg og håper jo selvfølgelig det er det..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Kan komme fra så mangt, kommer sikkert fra noe i huset du ikke er klar over. Kanskje har du hatt noen på besøk med dunjakke, eller kan det komme fra pynteputer, sofaen, stoler, eller så kan noen av barna eller andre dradd det med seg inn Vil heller tro det er en logisk forklaring på det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Er nok bare hjernen din som røyter
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Har dere aldri behov for å tro på noe? MÅ alt ha en logisk og jordnær forklaring? Lver dere kun i nuet og tror ikke annet enn det dere ser rett fremfor dere?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Da er det nok en engel som har vært på besøk, eller som er der ennå Koselig å bli passet på!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Jeg forbinder engler med død jeg da...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Sikkert høna di som røyter...eller en annen logisk forklaring ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå