Maxilla Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hadde ikke lekegrind til førstemann men nå er det hund i huset, og lurer derfor på om det er noe vi bør skaffe oss?
* 5 om dagen * Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 da er det nok kanskje lurt, jeg ville hatt det. jeg brukte det noe da minsten var liten, og vi hadde både katter og hund i huset. var mere trygt når jeg feks måtte litt ute av syne. og litt godt for de små å komme litt opp av gulvet, kan fort bli litt trekk nå som det går mot vinteren.
Ajam Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde ikke lekegrind, men noen ganger skulle jeg absolutt ønske vi hadde. Så svaret er JA. Greit å venne babyen til å være i grinden ganske tidlig.
mpb♥ Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde det da tassen var liten, vi hadde katt. Men brukte den egentlig ikke.
Hønepøna Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde det da vi hadde hund. Man skal aldri stole på hunden uansett hvor snill den er! Da er det trygt å legge barnet i lekegrinden, så slipper du å følge med på dem hele tiden! Men hunden bør absolutt få hilse på, men da kan jo dere passe på!
tine0810 Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 JA! Vi brukte den 5-kantede fra Babydan med dør som "kosegrind".....masse tepper og puter og bamser osv. :-)
Gjest Kira06 Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Vi skaffet oss lekegrind, mye pga hunden. Og den var veldig kjekk å ha til tider, spesielt hvis jeg måtte løpe på do, lukke opp døren eller lignende ting. Men selv om vi startet tidlig har lekegrinden aldri vært noe hit hos vår lille før hun ble stor nok til å stå. Først da var det "kult" å gå rundt og rundt inne i lekegrinden:) Uansett, det er et sted hvor barnet er helt trygt, så greit å ha hvis dere har plass.
lille sprelle Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Absolutt! Og særlig hvis dere har hund. Er også et kjekt sted å parkere om det er noe du må gjøre som du ikke kan ha småtrollet med på. Vi bruke en sånn med heve/senkebunn. Det var dagseng i starten.
♡ A & E ♡ Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde ikke lekegrind til førstemann for da var det bare oss, når jenta vår kom var eldstemann tre og da var det greit å ha lekegrinden slik at han kunne farte rundt uten å snuble over henne mens jeg laget mat osv
Cornelianelia Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Har ikke hatt lekegrind til våre barn, og har heller ikke savnet det. De har fått boltre seg fritt, selv om det var noen utfordinger da lillebror måtte beskyttes mot en vilter storesøster. Stua vår er ikke så stor, ville ikke fylle den opp med enda en ting. Hadde jeg hatt hund, tror jeg nok jeg ville ha skaffet meg en grind. Greit å kunne ta en dusj uten å lure på hva hunden og babyen gjør i stua.
Mjølkekua Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde ikke til førstemann, men nå som vi fikk en liten til har den vært gull. Da kan jeg legge henne oppi der mens storebror leker rundt uten å bekymre meg for om han skulle kjøre en bil i hodet hennes (det har han faktisk gjort)... Jeg ville ikke kjøpt en ny da, vi fikk låne en fra noen i familien. Hvis jeg skulle kjøpt ny, ville jeg gått for en sånn fleksibel som også kunne brukes som romdeler (stenge av peis etc.). :-)
It's all about me Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 Et stort nei, men mindre man har hund. Så i ditt tilfelle må det vil bli ja.
Gjest irismor Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 Vi hadde (det største bæleverket svigermor fant :-). Var et sant lite helvete, søta skulle ikke være i grinda hvis bikkja var utenfor. Og bikkja skulle ikke være utenfor så lenge søta var inni lekegrinda. Så her i huset var ikke lekegrinden noen suksess. Så da står den der i kjelleren den nesten ubrukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå