Gå til innhold

Kjæresten min sa at han hater meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min kranglet i forje uke, det var en stygg krangel som etterhvert endte med at han sa at han hater meg og at han ønsker meg alt vondt.

Noen dager senere kontaktet jeg han i håp om at det kanskje hadde roet seg ned. Jeg har temperament selv og vet hvor lett det er å si ting i sinne, dog har jeg aldri sagt noe sånt. Det hadde ikke roet seg så veldig mye.. Legger til at i forkant av denne krangelen så hadde han pakket tingene sine så de sto i gangen, og de hentet han mens jeg var på jobb. Skrev derfor til han at jeg håpet at alt var bra med han og at jeg var lei meg for utfallet av situasjonen, og om han ville at jeg skulle ordne de siste tingene som var igjen her hjemme mens han var vekke. Fikk da som svar at han hater meg og at det er fordi jeg maste om tingene hans nå..

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hva jeg skal tro. Jeg har som sagt aldri sagt det til noen, at jeg hater dem, kanskje når jeg var 5 år og trassig eller 14 år og i puberteten, I dont know, men jeg har aldri sagt det til en jeg elsker og lever sammen med. Vet ikke helt hva jeg vil frem til her, innspill, har du sagt det til noen før, har noen du elsker sagt det til, jeg vet ikke, jeg bare.. Åååh.. Frustrert.com!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan du nok bare glemme.

jeg ville nok spurt hvorfor han hatet meg, og om det er slike svar han kommer med som at du maste om sakene hans så ville jeg ærlig talt bare sagt takk og adjø. Da er ikke forholdet liv laga.

Jeg har virkelig mislikt exen min når det sto på på slutten og vi hadde virkelige problemer. Han mislikte nok meg også i sitvasjonen. men kunne ikke falt meg inn å si jeg hater deg til han for det. Ei heller han til meg vil jeg tro. (han sa det ihvertfall aldri)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...