Gå til innhold

Kjenner dere liv alle sammen....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag er jeg 18 fullgådde uker, og har kjennt den lille en stund nå...ikke så veldig offte, men det er liv dær :D

Det kommer nokk snart skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tredjegangs og kjenner nesten ingen ting. Men på ul er det full trøkk og var hos legen og hørte hjertelyd i dag.

Spørs jo litt hvordan de ligger eller om du har morkaka på fremsiden fore eksempel.

I forrige svangerskap kjente jeg gode spark på denne tiden.

Men den som venter på noe godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er som deg..17+, og eg kjenner heller ikkje noko tydelig. Andregongsfødande, men klare ikkje å huska når eg kjente noko sist. Ultralyd neste veka, så då får me sjå koss d står til.. :)

Kjenner av og til noko som eg trur eg babyen, men berre sporadisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegh har foranliggende morkake.. Den ligger fra navelen og ned til skambeinet, dermed kjenner jeg ikke liv på magen, men masse, masse på "innsiden". :) Kjente første livstegn allerede i uke 11-12. (men så er det min tredje.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 18+5, begynte å kjenne liv da eg va 14+5 og da eg va 17+6 kjente jeg 3 spark i handflata mi når jeg holdt handa mi mot nederste del av magen.

Men jordmora trur at eg enten e lengere på vei eller så er det flere. så vi e spent på ka UL sir på mandag ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 uker i dag, og innbiller meg at jeg kjenner litt liv (har gjort det et par uker).. Liksom små bobler, eller noe som knipser inni magen. Men det går så fort at det er vanskelig å kjenne etter om det faktisk er babyen! Men det skjer oftere og oftere, og har aldri kjent noe lignende før =) skal på ultralyd på mandag, gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Kjenner endelig liv inne i magen :) Er 18+2 i dag så det er deilig å endelig få bekreftet at den lille beveger seg der inne :) For et par dager siden kjente jeg et spark og sa til samboeren min at han måtte ta hånden på magen og da kjente han det også! Det var ekstra gøy :) Vi kommer nok til å kjenne mer og mer framover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv veldig tidlig denne gang, og har kjent henne daglig i noen uker allerede. Jeg er 18+1 i dag.

Akkurat i skrivende stund er det full rulle inni der, he he :)

 

Noen kjenner tidlig, og andre kjenner ikke før langt ut i svangerskapet. Begge deler er helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dette var ikke så mye til hjelp.. hehehe.. Alle dere andre kjenner noe. Jeg er jo veldig tynn på magen fra før av så skjønner ikke hvorfor ikke jeg kjenner noe, mens alle dere andre kjenner mye. Men jordmor svarte at det var helt NORMALT å ikke kjenne noe så tidlig så da slår jeg meg til ro med det. Tror jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 19+5, og kjente liv for første gang for ca ei vekes tid sidan. Eg vil beskrive det som en litt sterk lemus (sånn som man får i augelokket f.eks). Trur det er vanlig å ikkje kjenne liv så tidlig dersom det er første svangerskapet. Når eg kjente den lemusfølelsen dei første gangane skjønte eg ikkje helt kva det var..men trur det er babyen som sparker i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er snart fullgåtte 18uker og har kjent liv et par uker nå :)

men det var mamma som sa at dette var liv, trodde det var "tarmgass" etc hehe

 

Er førstegangsfødende så viste ikke helt hva jeg skunne kjenne etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...