Gå til innhold

SAmme som 1.trimester... Kan noen se her!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan svare meg, er virkelig forrvirret!!!!!

Hadde EL 14.10, og fikk da en liten blødning samme dag, (hadde hatt sex 2 dager før dette), etter det har jeg hatt sterke smerter i magen...

Men nå er jeg 12 dager over IKM, og har fortsatt smerter, og ingen mens..

Har tatt to graviditetstester, som var negativ (billigtest), deretter fikk jeg gravid på CB, men hos legen var jeg ikke gravid.

Men mensen kommer ikke, har ingen symptomer på at jeg kan være gravid heller.....

Hva kan dette være ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig hvis cb er positiv og legen sin er negativ. Jeg hadde bett om å få tatt en blodprøve for å være sikker!

Skrevet

Vi planla ikke å bli gravide, men jeg følte meg litt rar kroppen og mensen kom ikke.

Tok derfor to billigtester som viste negativt, tok en CB for sikkerhetsskyld og den viste positivt! Ble helt forvirret, så jeg fikk en legetime, og der var testen negativ...

Hadde egentlig slått meg til ro med det, men tok en CB dagen etter som jeg hadde liggende, og den viste postitiv. Noen dager seinere ringte legen og sa at blodprøven tydet på at jeg var gravid. Og nå er jeg 17 uker...så, sånn kan det gå:)

Spurte fastlegen min om hvordan de forskjellige svarene kunne ha seg, hun sa at CB er kjent for å "fange opp" graviditet tidligere enn andre tester, men visste ikke hvorfor den hos legen viste feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...