Gå til innhold

By-Torinn ull, er dette merket "nedlagt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettsidene fungerer ikke lengre, og har heller ikke sett nyheter i butikker som tidligere førte merket, bare rester fra tidligere sesonger. Synes denne ulla var så god og mange flotte farger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

By-Torinn er bunader og pentøy, leverandøren av By-Torinn i Norge selger Janus-ull...

Skrevet

Oi!! Jeg kommer heller ikke inn på siden deres. By-Torinn er uten tvil de beste ullklærne vi har hatt til lisja her. Jeg har kjøpt inn til denne sesongen, men kommer nok til å savne dem hvis vi ikke får tak i dem til neste år.

Mens andre bodyer er dårlige i sømmene, for tynne for vinteren, blir slitt, blir rare etter vask... By-Torinn-klærne er like fine etter mye bruk.

Sukk...

Skrevet

Feil! By-Torinn har ullklær OG bunader.

Skrevet

Jeg fant dem på Facebook. Det står ikke noe om noe nedleggelse der, men det var ikke så mye aktivitet den siste tiden inne på sida heller...

Skrevet

Ikke utenkelig. Vet at outletbutikken her(Bergen) har fått inn masse rester derfra. Gamle lagervarer. Ull, selskapsklær, festdrakter som er flere år gammelt.

Jobbet i butikk for noen år siden, og vi hadde en del By-Torinn. Men vi opplevde ofte at leveransene var upålitelige. Sen levering, feil levering, fikk noe annet enn det som var bestilt fordi de var tom osv. Tidvis vanskelig å komme i kontakt med de. Så at de har stengt dørene skulle ikke forundre meg.

Skrevet

Sjekket litt på Brønnøysundregisteret, og de er visst konkurs ja.

Skrevet

Synd. Jenta har bare en omslagsjakke, men den er supermyk og god og skulle gjerne hatt mer.

Skrevet

Takk for mange svar:) Googla litt selv også og så at de dessverre er slått konkurs. Veldig synd, særlig fordi ulla til gutter hadde så pene farger. Synes ofte at mange har flotte farger i ull til jenter, men ikke til gutter. Skal inn å sikre meg rester hvertfall på sebrabarn.no

Skrevet

de solgte det på outlet i vestby så kom sikkert fra et konkursbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...