Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Nettsidene fungerer ikke lengre, og har heller ikke sett nyheter i butikker som tidligere førte merket, bare rester fra tidligere sesonger. Synes denne ulla var så god og mange flotte farger:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 By-Torinn er bunader og pentøy, leverandøren av By-Torinn i Norge selger Janus-ull...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Oi!! Jeg kommer heller ikke inn på siden deres. By-Torinn er uten tvil de beste ullklærne vi har hatt til lisja her. Jeg har kjøpt inn til denne sesongen, men kommer nok til å savne dem hvis vi ikke får tak i dem til neste år. Mens andre bodyer er dårlige i sømmene, for tynne for vinteren, blir slitt, blir rare etter vask... By-Torinn-klærne er like fine etter mye bruk. Sukk...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Feil! By-Torinn har ullklær OG bunader.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Jeg fant dem på Facebook. Det står ikke noe om noe nedleggelse der, men det var ikke så mye aktivitet den siste tiden inne på sida heller...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Kanskje de bare har sluttet å selge direkte selv? Mye jobb med nettbutikk... Her er en plass som selger merket: http://www.sebrabarn.no/bytorinn-c-172-1.aspx Sikkert flere der ute også.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Ikke utenkelig. Vet at outletbutikken her(Bergen) har fått inn masse rester derfra. Gamle lagervarer. Ull, selskapsklær, festdrakter som er flere år gammelt. Jobbet i butikk for noen år siden, og vi hadde en del By-Torinn. Men vi opplevde ofte at leveransene var upålitelige. Sen levering, feil levering, fikk noe annet enn det som var bestilt fordi de var tom osv. Tidvis vanskelig å komme i kontakt med de. Så at de har stengt dørene skulle ikke forundre meg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Sjekket litt på Brønnøysundregisteret, og de er visst konkurs ja.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Synd. Jenta har bare en omslagsjakke, men den er supermyk og god og skulle gjerne hatt mer.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Takk for mange svar:) Googla litt selv også og så at de dessverre er slått konkurs. Veldig synd, særlig fordi ulla til gutter hadde så pene farger. Synes ofte at mange har flotte farger i ull til jenter, men ikke til gutter. Skal inn å sikre meg rester hvertfall på sebrabarn.no
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 de solgte det på outlet i vestby så kom sikkert fra et konkursbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå