Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 noen som vet hvor lang tid behandlingstid er?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Mener du arbeidsavklaringspenger? (AAP) Jeg fikk brev om at min søknad kom til å ta lang tid og det var 2 mnd. De 2 mnd har gått og jeg har enda ikke hørt noe.. I brevet sto det at nav er pliktig til å opplyse når en sak trenger ekstra lang behandlingstid og de er pliktige til å oppgi en grunn. Men det sto ingen grunn i mitt brev og da jeg leste i lovverket til nav står det at nav er pliktig til å oppgi grunn, hvis dem føler det er nødvendig.... Sa da var det vel ikke nødvendig å gi meg en grunn da.... Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Hmm får ikke lest svaret som ble skrevet her. prøver du å skrive på nytt? HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Her jeg bor er det inntil 8 måneder. Det varierer sikkert fra kontor til kontor grunnet varierende arbeidsmengde. Stort kontor - lang tid.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 hm ringte opp og de sa 2 uker hos oss? kand ette stemme
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Brukte nesten et halvt år i min sak....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå