Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Her i huset er det bare mannen som drikker en liten kopp kaffe i ny og ne, så da kunne en Nespressomaskin kanskje vært tingen å kjøpe til jul.. MEN, hvor dyre er de i drift, og blir det god kaffe? Og hvor kjøper man nye ampuller hen?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Vi har. Kaffen er god. Ampullene koster mellom 3 og 4 kroner stykket. Man kjøper de på nett. Levering etter ca to dager.
tine0810 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 hvis dere ikke drikker så mye kaffe kan det kanskje være like så bra å kjøpe en fin liten kaffekvern? Det gjør kaffen mye bedre, og lukter nydelig i huset:-)
2010 Mammaen Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 De har fått noen nye maskiner nå som er billigere enn Nespresso maskinene. Til dem får man kjøpt kaffen i vanlige matbutikker. Jeg fikk smake kaffe fra en av disse på Elkjøp forleden og synes den var veldig god! Det var DeLonghi som produserte den maskinen. Så også en på Obs i dag som visstnok var testvinner på tv2. Husker ikke produsent. MEN poenget er at det er nå flere konkurrenter, som er billigere, og har bedre kaffe (synes jeg). Når du i tillegg kan kjøpe kaffen billigere der du vanligvis handler synes jeg det er en klar fordel. Jeg skal ønske meg en sånn til jul, men det blir ikke Nespresso :-)
Litt for mye Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Har en slik med melkesteamer på siden. I starten brukte jeg å lage bare latte osv,men nå drikker jeg kaffen svart og elsker den. Beste kaffen jeg får. Vi bor i Oslo området så da kjøper vi kapslene på Nespresso butikken v egertorget. En snekker som var her sa han hadde tre stk. En hjemme,en på "kontoret" og en han tok med rundt til folk når han skulle jobbe.
NormaJean Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Jeg har den billigste og separat melkesteamer. Nespresso Citiz. Er mega fornøyd, anbefales
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Takk for svar! Hva ligger de egentlig på i pris, disse nye billigmerkene?
Kuredu Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Jeg var faktisk innom Expert i dag og fikk smake på Senseo fra Philips. Kaffen er fra Friele huset, og jeg smakte på den mørkbrente. Den synes jeg faktisk var veldig god! Det var 3 forskjellige maskiner, fra 799 til 1499 var prisen. Den som de brukte i butikken for smaksprøver var den dyreste, forskjellen var visst at man kunne velge vannmengde (sterk eller svak kaffe). Men han hadde ikke veldig peil han som jobbet der, så tør ikke påstå noe! Men kaffen var veldig god! Det smakte mer "kaffe" enn den fra Nespresso, som jo er espresso. Ang pris vet jeg ikke hva Senseo kaffen koster i dagligvarebutikk, men det kostet 30 for 18 "pads" på Expert. Regner med at de er noe billigere i dagligvare. Så totalt sett blir det billigere enn Nespresso. Ellers hadde jeg ikke betalt ekstra for melkeskummer fra Nespresso, jeg har to stykker og er IKKE fornøyd med skummet! Så vet du min erfaring
alvamamma Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Vi har Nspresso med melkeskummer ved siden av, digger den! Det gjør alle gjestene våre og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå