cmilla80 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg er nå kommet til 10 uker og enda ser det ut til at jeg er med barn.. Er det normalt kanskje når man har født twins. ?? Jeg hadde en gedigen mage som sto rett ut. Så forstår at det kan tid at den går bort. Men den gikk sakte men sikkert ned i begynnelsen, men nå føler jeg at det har stoppet opp.. Tar sittups, men det hjelper ikke ikke føler jeg.. Noen som kan fortelle hvordan dere hadde det og hvor lang til det tar??? Hilsen ei som ikke vil se gravid ut på julebordet...:/ hehe
H&M pluss tre små Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Hei! Mine tvillinger er 10 uker i dag, og magen min er så og si normal igjen. Navlen er fortsatt litt rar med overflødig hud. Litt skrukkete rett og slett:) Men tror det er veldig individuelt når magen forsvinner. Kommer vel an på hvor stor den var mot slutten og ikke minst hvor lang tid hver enkelt sin kropp bruker på å komme seg. Vet jo om flere som bare har fått en baby som sliter med stor mage. Men det går alltid seg til:) Er du forresten helt sikker på at du kan ta situps allerede? Når jeg ligger på ryggen og trykker på magen, så kjenner jeg at den fortsatt ikke har lukket seg. Om man kan kalle det det. Hvis man da tar situps for tidlig vil du gjøre ting verre og du vil heller få en bule mage med magemuskler utenpå der igjen. Om du skjønner hva jeg mener:) Kjør heller planken og andre core øvelser. Tror du vil merke større effekt da:)
Idapida m/2 på èn gang! Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 Jeg fødte for 7 mnd siden og har fortsatt stor mage... trener hardt 4 ganger i uka, men magen er fortsatt stor Tror det er veldig individuelt hvor lang tid det tar...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jentene mine er 4 mnd og min mage er der fortsatt...Ser ut som jeg er 3-4 mnd på vei
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Ble ikke borte før jeg tok full bukplastikk og strammet magemusklene da de var et år :s
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #6 Skrevet 3. desember 2010 Det er vell veldig individuelt. Det er noen måneder siden jeg fødte må, men på meg kunne en knapt se at jeg hadde vært gravid etter de ble tatt:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 hei. min ble mindre etter noen månader, MEN forsvant ikke helt. jeg måtte også ta full bukplastikk med sying av magemuskler. utestående mage skyldes magemuskler som har sklidd fra hverandre, og det er umulig å trene den vekk. det eneste som hjelper er desvere plastisk kirurgi.
Katrine, Stolt Tvillingmamma<3 Skrevet 11. januar 2011 #8 Skrevet 11. januar 2011 Der er 7mnd siden jeg fødte og magen min er fortsatt litt ute, føler jeg ikke kommer til å bli noe bedre magemessig, men rett etter fødsel trodde personer jeg var 4-5mnd på vei en stund, men etter 3mnd gikk den litt bort, men er ennå fortsatt mage, og lurer på tips for å få den til det normale igjen.. ?? Og dere som har tatt bukplastikk osv, hva slags prosedyre er dette? Har ikke hørt så mye om slike operasjoner osv, og hva er kostnadene på dette? Er det ingen andre muligheter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå