Gå til innhold

Noen som vet hvor man kjøper de gode vaskeklutene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg fikk baby kjøpte jeg litt ulike vaskekuter, men favoritten er de små hvite med tråklet kant (sånne vanlige)

Men noen er uten "bobler" og noen er med. Min absolutte favoritt er de som har med. Jeg har vært på spar kjøp, barnas hus o.l, men finner ikke disse.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har noe lignende som du beskriver på Jysk, men vet ikke kvaliteten på de. Har ikke prøvd de selv, men tenkte jeg skulle kjøpe en pakke eller to. Er vel 29,90 for en pakke med 10 stk eller noe, så er verdt et forsøk.

Skrevet

hm...skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har kjøpt noen fine små gode kluter på Kid. Men til små babyer anbefaler jeg veldig å bruke mesoft (engangs)(kjøpt på apoteket) som vaskeklut:-) De er gode og myke. Bruker de både til bleieskift og vask generelt.

Skrevet

Hei, et oppfølgingsspørsmål - jeg har også kjøpt inn Mesoft etter mange anbefalinger. Bruker du såpe på disse, og i tilfelle hvilken såpe?

Vennlig hilsen Romsa

Skrevet

romsa, vann + ev. babyolje holder i massevis. Ønsker ikke å bruke så mye vann på sensitiv barnehud...

Skrevet

Babyshop har de klutene du lurer på. Med gul, hvit, rosa eller blå kant. Jeg bruker de til ansik og kropp og så bruker jeg noen fra Ikea til rumpe. Veldig bra :)

Skrevet

Sparkjøp har sånn kluter: de får "bobler" når man vasker de :) Syntes de ser kjempefine ut :)

Skrevet

Ja, enig. Stort sett bare vann! Men noen ganger litt olje ved bæsj f.eks.

Skrevet

dette innlegget mitt la seg helt nederst...men svarte på det med mesoft:-)

Skrevet

Jeg vet godt hvilke du mener. å jeg kan garantere deg at de har dem på princess:) Helt avnehgig selv jeg!

Skrevet

jeg har noen fra princess, og de er uten bobler når man kjøper de og holder fasongen. De fra Barnas HUs som jeg har, var uten bobler da vi kjøpte de, men etter vask boblet de seg ;) Håper det kan hjelpe litt :)

Skrevet

Takk for svar alle :) Da er det bare til å komme seg ut å kjøpe kluter .)

Skrevet

Ja det var det jeg skulle si også at de bobler seg når de er vasket.

Skrevet

Jeg har kjøpt kluter med rosa og gule kanter, disse brukes til ansikt og hender, og de med blå kant brukes nedentil. Dette har fungert veldig fint for oss :)

Jeg ser på det såpe spørsmålet over her, jeg har ikke brukt noe såpe på klutene, men som andre skriver babyolje til å "løsne" med. Det kan være kjekt å ha i ansikt også, for prim sitter farlig godt på de litt større ungene ;)

Ellers har jeg også brukt libero sine engangskluter, da vårt barn overhode ikke tåler våtservietter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...