*Super*Mamman* Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hva betalte dere? Hvor lenge sitter det? Har hørt om en "lime" metode som ikke skal slite, vet dere noe om den? Huff, har klippt av mitt lange hår, og angrer meg helt forferdelig. Begynner å gråte hver gang jeg ser meg i speilet.. Tusen takk for svar :)
Puppemamma Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg har hatt og anbefaler det IKKE!!! betalte rundt 4000 for laangt fint hår på hele hodet. hadde bob fra før. Håret ble DRITSLITT og stygt av det - er først nå omtrent 2 år etter jeg tok det at håret har vokst ut og er fint igjen. Gikk lenge med "flekker" i hodet der festene satt - sleit av sinnsykt mye hår der de satt. For å få fint langt hår er rett og slett det beste å spare ditt eget hår For det tar LAAAANG tid før det blir langt og fint igjen når festene sliter ut håret det sitter festet i. Jeg hadde sånne remser - ikke punkter. Men tviler vel på at det er den store forskjellen. PLUSS at du må regne en halv evighet på tørke og fikse hår hele tiden og sove med flette hver natt.... Aldri igjen sier jeg bare
min<3 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Det finnes også noe som heter Sarah hår. Det er clip on,men utrolig fint og naturlig. Kommer i mange forskjellige farger og kjøpes hos frisør. Du kan også få hjelp og veiledning til å sette det på. Det eneste er at du ikke kan ha kort kort hår. dette vil IKKe slite på ditt eget hår,det er helt naturlig og kan behandles som ditt eget hår. (det anb ikke å bleke/farge det) koster ca 1800 for 1 pakke og det holder hvis ikke håret er alt for tykt. Lykke til=)
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg har prøvd både klips, punkt og sånne man limer på. Neste gang jeg skal ha extensions skal jeg ha punkt... sånn man limer på skal jeg i alle fall ikke ha igjen!. Dessuten ville jeg gått på qxl og kjøpt derfra, er mye billigere! Få en venninne til å sette det på for deg og du sparer mange tusen Hun over her har vært max uheldig. Det er ikke vanlig at man mister masse hår, da har hun hatt for masse i håret og overbelastet hodebunnen. Så lenge du har det i håret i max 3 mnd og har en pause mellom hver gang du setter i extensions går det helt fint.
mamma til lillemor Skrevet 10. november 2010 #5 Skrevet 10. november 2010 Æ har extentions, å æ e virkelig helt hekta på langt hår...!!!!! begynte i 2005 med teip. men det var ikke no suksess! Så gikk over til punkt extentions som jeg er kjæmpe fornøyd med. Har ca 100stk i håret, da er det fyldig og fint! Jeg bestiller hos en dame, hun tar 750kr ink frakt. Håret er i kjæmpe kvalitet og kan behandler det som sintt eget hår og kan alt fra krølle til farge/bleike det.
lindynatt Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg hadde det, det ble festet i fletter i hodebunnen. Det gjorde noe så inn for j... vondt og selve håret hadde jeg fått av en venninne og det var det dårlig kvalitet på. Men håret ble ikke ødelagt avd ette da, men det holder kun noen uker og det klør i hodebunnen osv, ikke til å anbefale.
*Super*Mamman* Skrevet 12. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2010 Hei , takk for svar. Snakket med frisøren min i dag. Hun hunne anbefale noe som heter" on and off" extentions. Dette limes på ved hjelp av kerastin (?), og sliter visst IKKE på håret. Dette kan en ha i 3-6 mnd, avhengig av hvor fort ditt eget hår vokser, og så bestiller du bare en ny time for å få det flyttet opp igjen. Dette håret kan brukes om og om igjen. Men viktig å ta godt vare på det da, med mye fuktighet, kurer osv. Høres je veldig bra ut da: Noen med erfaringer på slike extentions?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå