Gå til innhold

IKM i uke 45, der hører jeg til, er vi flere? Fortsettelsen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da var vi jaggu meg nådd max antall inlegg på denne tråden, så jeg måtte lage en ny. Kopierte siste innlegget til Lubine:

Make no 4- du må jo også få til dette nå!! Nå når vi skal inn og gjøre juli-klubben til ny skravleklubb. :) Men jeg skal da inn hit og følge med på hvordan det går med dere andre jenter fremover. Seriøst, det tok jo sin tid med både Lillemy og meg, så dette ordner seg garantert for hele gjengen.

Du har også en 11-åring Lillemy som er yngstemann? Dette blir jo en omveltning de luxe kjenner jeg. Tar det jo med en gedigen klype salt. Kommer til å ta lang tid før jeg kan roe meg med tanke på hva som skjedde i fjor. Men nå har jeg jo pøset på med folat, grønt og frukt, trankapsler osv, så hva kan vel gå galt nå?! :)

Lykke til dere andre, blir spennende å se hvem det klaffer for denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann igjen, gud som vi har skravvla denne mnd;-) Bare koselig det!!

Lubine; minsta mi er 9 år, og blir 10 år før spiren kommer. Tror muligens makeno 4 hadde en på 11 hvis jeg ikke tar så mye feil??

Ja det er jo så lenge siden dette at det blir jo nesten som å starte for første gangen på nytt... husker jo ingenting fra sist:-)

Herlig er det i alle fall!! man må bare prøve og slappe av og tenke positive tanker. Regner med du får tidlig UL pga forrige svangerskapet ditt?? og da er det jo bra at du har time til GYN snart:-)

Jeg lever også så sunt som jeg kan, propper i meg folat, omega, sink og efamol og prøver å være fornuftig i middagsveien også slik at man får i seg masse av de riktige næringsstoffene.

Skal nok avgårde på tidlig UL jeg også siden jeg går privat. tror jeg fikk ul i uke 8 som første gang sist, og i uke 12 er det greit for da kan de se om det er den ekstra nakkefolden som er ved feks downs.

Jepp, mye tanker som svirrer rundt;-)

Er det flere som har testet, synes det var en hel bunch som hadde ikm tirs,ons tors....????

Skrevet

ja jeg har testet men det er bare negativt... Var hos legen i dag sko sjekke cysten. Da sa han at han ikkje så antydning til graviditet men cysten var vekk. Så da venter eg bare på tanta. Han sendte meg videre te gyn pga blødningene. Har jo vert hos privat men tenker at det kanskje er greit ta den alikevel. Flere meninger og faktiskt samme gyn så fiffi så da kan vi se hva han anbefaler oss..

Skrevet

hehe, artig at tråden faktisk ble for lang!:) Veldig aktiv gjeng!

jeg venter til slutten av uken med å teste...

Denne mnd har jeg faktisk veldig lite symptomer, kanskje det er positivt?? ingen antydning til de pms symptomene jeg pleier å ha...

Skrevet

måtta seff. ta en test igår etter jeg så flere positive nyheter her da..å den var selvfølgelig kritthvit :(:( og fikk TR idag så det er ikke håp.så nå er det over i 7pp hadde som mål å kunne fortelle om en evt. graviditet på julaften men det går i vasken 'sukk*

Skrevet

Jeg har IKM søndag og skulle egentlig ikke teste før en evt mens uteble, men klarte ikke dy meg i dag. Kjøpte en sånn A1 test. Helt negativ, selvfølgelig. Men jeg trøster meg med at forrige gang jeg ble gravid så var billigstaven negativ før jeg fikk positiv CB digital 2 dager senere.

Har endel vondt i bekkenet/symfysen og litt murringer, ellers ingen ting. Og murringene kommer mest bare seint på kvelden.

Skrevet

Funderte litt på denne gynekologtimen ja. Jeg skal ikke avbestille, kan jo være kjekt å ha.. Men hvorfor bør jeg gå dit om jeg fortsatt er gravid da? he he, må jo spørre.

Ja, jeg får ekstra ultralyd på Riksen. Det er betryggende. Har også tusen tanker om eventuelle sykdommer, syndromer osv. Tenker også på den rødvinen jeg drakk på lørdagen og kaffen jeg glupsk inntok i helga. Men dette er vel normalt. He he.

Veslefrøkna, jeg testet i helgen også, blendahvit som bare det. Måtte to dager til før den viste noe utslag. Så her må man ikke ta sorgene på forskudd!! :)

Skrevet

Godt å høre du får oppfølging Lubine!

Og også godt å høre du først testa hvitt før den ble positiv ;) Skjedde jo forsovet med meg og sist gang som sagt, men man mister jo likevel litt motet av det, så er jo en grunn til at jeg egentlig prøver å IKKE teste....

Skal prøve å holde meg til søndag kveld nå. Skal på jobb i helga og så på div ting om ettermiddagen/kvelden på søndag. Så om mensen ikke har kommet innen søndag kveld så tar jeg en test da!

Skrevet

Hei hei jenter...

Har litt datatrøbbel om dagen så må låne sønnens pc og da blir det lite surfing da jeg må innta hans domene - gutterommet! :-D

Jeg kommer vel forhåpentligvis etter jeg også...får da tro det! :-)

Har ikm i morgen og ikke testet ennå,har på følelsen at tanta kommer så føler ikke at det er noen vits...ennå iallfall...hehe..

Jeg har ei som blir 11 nå i november lubine...så blir ett realt hopp når spiren endelig sitter..

Blir nok en stor omveltning, for man har jo blitt rimelig bortskjemt med barn som klarer seg mest selv og blitt veldig selvstendige..:-)

Men er alikevel en stor glede og spennende tid en går i møte...man vet jo hva man går til..;-)

Kjempebra at du får oppfølging nå lubine og håper alt går bra denne gangen...ingen svangerskap er like så må satse alt på det..:-)

Du får kose deg masse nå fremover Lillemy og nyte tiden med voksende mage,bare man kommer over de berømte 12 ukene så er man forhåpentligvis over kvalmen også..:-)

Håper flere av oss får positive tester her da...to blå ønskes vel av alle her inne,denne evindelige ventingen er utrolig kjedelig..

Selv har jeg hatt noen skikkelig deppedager,sår og gråter lett for alt mulig, men nå er jeg endelig i humør igjen,denne prøvetiden er tung på mange områder av og til...

nå skal jeg ut å gå en tur,nyte den første dagen med snø...det blir så nydelig ute og kom plutselig i litt julestemning...hehe..:-D

Snart JUL!!! :-))

Ha en toppers dag jenter...store som små...!! <3

Skrevet

I dag er jeg 12 dpo. Tempen min steg et godt hakk i dag tidlig, og det er jo et godt tegn :D Kommer kanskje til å teste på fredag morgen, da er jeg 14 dpo, men venter ikke mensen før 16 dpo.

Skrevet

Dytter litt på denne jeg. Er alle i denne uka blitt gravide og hoppa over på 1. tri eller? ;) Jeg er 14 dpo på fredag så lurer på å ta en test da selv om jeg ikke forventer mensen før ca søndag.

Skrevet

13 dpo i dag. Er i tillegg blitt syk! ;( slapp og vondt i hode og hals. Skal vente med å teste til helga. Siste mens startet 6 oktober, men jeg har så fryktelig lang syklus :/

Skrevet

Testene mine er blendahvite foreløpig! Tror ventede IKM er i helgen, istede for imorgen pga EL-smerter helgen for to uker siden :D Sååå håååper virkelig at det er noen der inni, men er så redd for jeg bare blingser nå og!!! :(

Vi får vente til freddan! :P

Skrevet

Bruskork: Min starta 10. oktober så har nesten like lang som deg!

Skrevet

Noen igjen av oss som venter på TR eller? Elle dvs venter på IKM?

Her er det ingen tegn på TR enda, ikke spesielle graviditetssymptomer heller....

IKM i morgen...

Tør ikke / gidder ikke teste, bare hatt blendahvite tester de andre månedene... med påfølgende TR samme eller neste dag... Lovet meg selv å vente til etter IKM om ikke TR kommer...

Kjenner jeg er litt spent selv om jeg ikke ville tro noe denne mnd! hatt dårlig matlyst i tillegg til null andre symptomer, så alt har vært motsatt av de andre pp... Håper innerst inne att det er et bra tegn!;)

Skrevet

Har egentlig IKM idag, men EL ble forkjøvet, så da er vel IKM også forkjøvet? blir isåfall til helgen! Ingen TR og negativ test idag. Så er ikke så veldig optimistisk lenger...men er lov å håpe!!

Skrevet

Jeg har IKM søndag. Hadde litt (innbilte?) symptomer 6-7-8 dpo, men så forsvant de. Testet blendahvitt 8 og 10 dpo. (i går).

Så jeg ble litt motløs og var heeelt sikker på at TR kommer snart, helt til i dag. Våknet med begynnende ømme/harde bryst (ut mot armhulene). Noe som jeg ALDRI før har hatt. Murring nederst i magen og vond korsrygg. Jeg tør ikke tro eller håpe for mye, men må inrømme at jeg er superfantastisk spent! Skal IKKE teste igjen før lørdag!! =)

Skrevet

Mine pupper murrer og prikker i akkurat nå. Igår kom det noe blankt ut av den ene. MEN har lest at det går an uten å være gravid og, så vet ikke hva jeg skal tro lenger....:( Men har aldri hatt tegn så tett opp mot IKM før, så er et ørlite håp enda! Så lenge TR ikke er kommt, er det jo lys i tunnelen!!

Skrevet

Denne pp hører jeg til både her og i uke 46. Har ikm 15.nov, og svei av en test allerede i dag tidlig. Har ikke hatt noen symptomer denne mnd, men testen (fra billig tester) viser en svak rosa strek!!!! Tør ikke å tro at jeg er gravid. Jeg sjekka testen etter 1 min - da var den negativ. Så gikk det over 5 min før jeg fikk sjekka den på nytt - og da var det en tydelig strek der. Ingen sytråd strek, men svak rosa bred strek.. På bruksanvisningen står det at en ikke skal la det gå mer enn 3 min før en leser av testresultatet. Gjett at jeg angrer på denne testen damer!!! Nå blir det laaaaaaange dager fram til den 15!! (Ikm datoen min).

Har dere noen erfaringer med billigtester og positivt resultat som ikke er graviditet likevel?

Biter negler og håper her jeg....

Hvordan går det med dere? Begynt å teste? Er ikke tålmodig nok til å vente helt til ikm jeg.. ;)

Masse lykke til!!

Skrevet

Da kom TR i kveld, som julekvelden på kjærringa! ingen symptomer frem til nå, men sammen med første blødning kom også smerter i ryggen...

Da får jeg hive meg på gruppa for uke 49 isteden;)

Lykke til alle med IKM i helgen!:)

Skrevet

Jeg er 14 dpo i morgen så tenkte ta en test til da. Har INGEN symptomer, bortsett fra heftige murringer på kveldene, spesielt etter at jeg har lagt meg, men det har jeg forsovet hatt de andre pp også.

Skrevet

Da er mensen i gang, to dager før forventet!

Litt trist, men egentlig er jeg mest lettet...det passer nemlig mye bedre å vente en måned eller to på at spira sitter i henhold til neste års planer!

Gratulerer til alle gravide, spesielt de som var 11 pp eller mer - Morsomt og vel fortjent! Jeg spaserer inn i uke 49-gjengen.

Skrevet

Hvordan er det med follket? Har vært så hektisk om dagen så jeg har ikke vært her inne noe særlig denne mnd.

Jeg har ikm i morgen eller lørdag. Har ingen symptomer annet enn ekstrem trøtthet, som vel kan komme av mye annet, så jeg har nok ikke så stor tro denne måneden.

Skjønner at noen allerede har fått positiv test, selv om jeg ikke fant igjen resten av tråden.. Gratulerer til dere :)

Skrevet

Har ikm til søndag og har bestemt meg for å vent å teste til da, hvis ikke mensen kommer før tiden da.

Mannen min skal bort i helgen og det hadde hvert morsomt å pakke inn en positiv graviditetstest til han da, på farsdagen. Håpe håpe.

De eneste symptomene jeg har er litt tyngdefølelse og små stikkninger på høyre side i magen,og en del luft.

Skrevet

Å herregud;)) Hadde ikm i går,testa i dag! Å den var positiv!!!!!!! Sitter å skjelver på hendene. Nå har tredje barn tenkt å komme til oss i Juli:)) (hvis alt går bra)

Gleder seg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...