Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg driver og tester ut nye matpakkevarianter til skolegutta. Brødskiver blir litt kjedelig i lengden..... Gutta er glade i wraps, så tenkte jeg skulle prøve dette. Men hva kan man putte i uten at dette blir mykt/fuktig? Hvilke grønnsaker kan brukes uten at ting blir så "vått" (tomat skjønner jeg jo automatisk:)) Noen som har andre gode matpakketips?? De har ikke kjøleskap på skolen, så matboksen blir jo liggende i sekken noen timer....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Hvis du bruker tomat så fjern innmaten i tomaten så blir ikke maten våt. Ellers så er dette noe av det jeg bruker i Wraps: Mais Rødløk Vårløk Kinakål/Isbergsalat Grønne oliven Paprika Avokado Agurk (fjerner også "innmaten" på denne slik at det ikke blir vått) Andre ting somkan være godt å ha på: fetaost Revet hvitost Sprøstekt løk Potetsalat Tzatsiki Aioli Reker Roastbiff Tunfisk Laks Kylling Pakk Wrapsen inn i plastfolie, så holder den seg godt. Fylte baguetter er også et tips. Kutt av ene enden på baguette og fjern deler av innmaten, fyll så med grønnsaker og pålegg av hva du måtte ønske. Pizzasnurrer er også fint å ha i matpakka. Smaker like godt kalde som varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå