Gå til innhold

Fullamming i 6 mnd kan gi astma og allergi...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også kommet frem at flere har fått får lite melk.

Men, skulle alikevel ønske jeg klarte å amme mine tvillinger lenger.

Skrevet

Kult, kanskje dette setter en demper på ammehysterikerne.

Blir spennende å se hva dem klarer å hoste opp av linker som motsier naaf.

Jeg har selv ammet mine barn til 20-22 mnd alder, men mat har dem blitt introdusert for fra 3 mnd.

Skrevet

Det er kommet ut flere artikler om at amming og kun amming er det beste for barnet etter 6 mnd.

Har snakka med en barnelege om dette og han var helt oppgitt over ammehysteriet i Norge. Ikke missforstå meg har fullamma gutten til han var litt over 6 mnd, så jeg er ikke på noen måte i mot hverken flaske eller amming.

Dessuten har nyere forskning avkreftet misstankene om at flaskebarn er mer syke en ammende barn. Det er rett å slett ingen sammenheng.

Skrevet

Vår sønn har kanskje fått astma og han ble ammet i bare 3 mnd. Da var det tomt for melk.

Jeg tok ikke en eneste paracet eller noen andre form for smertestillende under graviditeten

Vi har to hunder som har fått være sammen med ham. Da han kom hjem fra sykehuset så hadde de en røyteperiode.

Så grunnen til at han kanskje har fått det er arv. Hans far hadde barneastma, tanten hans har astma og morfaren hans har astma.

Skrevet

det er helt sant det du sier....MEN....amming er fortsatt det beste for spedbarn, det har MANGE helsegevinster for både mor og barn.

Skrevet

Jeg fullammet tvillingene i 8 mnd, fint de slapp unna astma da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...