Gå til innhold

Hadde dere turt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på landet. Gutten min på 2 mnd ligger i vogna si ute og sover. Babycallen står på. Å jeg er trøtt.. Kan jeg legge meg til å sove?

Jeg hører jo om han begynner å grine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Du sover vel når han sover om natta. Det er jo ikke farligere om dagen.

Skrevet

nei det hadde jeg ikke, da hadde jeg tatt vogna inn i gangen først.

Om barnet lå inne å sov med babycall derimot så hadde jeg lagt meg selv.

Om barnet våkner å gråter så hører du det. men hva om noen tar vogna/ungen de kan jo bare slå av babycallen, eller om en katte kommer å legger seg over ansiktet hans/hennes.

Jeg bor på landet selv, på en gård så ganske så øde men tar alikevel ikke sånne sjangser.

Skrevet

litt skeptisk, bor selv på landet. Men om det er på altanen og du er på andre siden av veggen. f.eks på sofaen hadde jeg nok tatt sjansen, med vindu/dør på gløtt i tilfelle babysitteren svikter. Men om du legger deg i et rom "langt" vekke fra vognen hadde jeg ikke turt. Hva med å ta inn barnet eventuelt og ha dør/vindu godt åpent der med vognen? Tenker på dyr o.l ute.

Skrevet

10:29.... Rette meg selv, vindu åpent, døra kan jo like godt dyrene komme inn. :P

Skrevet

Verandadøra er rett på siden av sofaen. Å hun ligger helt inntil veggen.

Har jo nett over også.. nett som sitter fast i vogna, så det er HEEELT stramt.

HI

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort og det har jeg gjort.

Setter vogna på veranda rett utenfor stuevinduet, har babycallen på og ligger å dupper på sofa. Ingen problem, så lenge man er komfortabel med å gjøre det;)

Skrevet

Det hadde jeg overhodet ikke tord......Glad for at jeg gjorde begge mine barn vant til å ta formiddagshvilen i sin egen seng.

Skrevet

nei, da hadde jeg tatt vogna inn i gangen først.

Mine barn har alltid sove ute i vogn med babycall. Men når jeg er våke kan ejg jo se til vogna innimellom.

Hvis jeg legger meg, ta jeg alltid vogna inn i gangen og låser døra:)

Skrevet

Han NEKTER å sove inne på dagtid..

HI

Skrevet

Jeg hadde gjort det når du ligger SÅ nært.

Skrevet

Har gjort det mange ganger selv. Få deg litt søvn du :-)

Skrevet

Null problem, sov i vei. Ikke bra å bli så hysterisk som enkelte her er, du ødelegger livet ditt ved å bekymre deg for ALT.

Skrevet

Om noen hadde tatt vognen bort, eller skrudd av babycallen, så hadde i hvertfall min begynt å pipe. Gjør ikke din det dersom den mister kontakt med babyenheten? Vis ikke har du en dårlig babycal. Vi har testet med å simluere katt som hopper opp, og vi får det inne som masse spraking på vår babycall.

Ja, jeg kunne sovet litt, men så har jeg en god babycall som jeg stoler på da. På samme måte som jeg f.eks stoler på røykvarslerne når jeg sover om natten.

Skrevet

Javisst! Gjorde jeg flere ganger med første! Hvem i all verden skal ta vogna, egentlig? Er dette et problem i Norge? Kanskje spesielt med sovende mødre?

Skrevet

NEI det hadde jeg aldri turt!!!

Selv om du bor på landet så vet man jo ikke hva som kan skje, katter andre dyr, pustebesvær osv. og jeg hadde heller aldri stolt 100% på babycallen!

Så ta vogna inn i allefall og ha babyen fysisk i nærheten det er det mest forsvarlige!

Skrevet

Ja absolutt! Gjør det ofte selv når jeg er på besøk hos mine foreldre på landet. Jeg tror det er større sannsynlighet for at han får en meteoritt i hodet enn at noen rapper vogna der mine foreldre bor...

Skrevet

Oj, mange svar her :)

Gutten min lå ute, og jeg tok meg jaggu en liten dupp INNE!!

Lå jo vegg i vegg jo.. Å babycallen på. Å nettingen over vogna.

Jeg har jo ingen naboer engang.

SÅ, det var godt. Å nå er vi begge to uthvilte. Å det er helt sant :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...