Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Pleide alltid å ha smerter ved mens tidligere. Nå er syklusene uregelmessige, dvs de har vart 23, 21 og nå 46 dager. Og jeg kjenner ingenting til den. Leste et sted at mens uten smerter tyder på manglende eggløsning, Men det stemmer vel ikke? *håpehåpe*
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Med så uregelmessige sykluser er det ikke utenkelig at du ikke har eggløsning hver mnd. Det er hvertfall noe som ikke stemmer. Prøver du å bli gravid? Kanskje en sjekk hos gynekolog/lege hadde vært på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Jepp. Vi prøver. Akkurat begynt på pp 4 nå siden pilleslutt. Er ganske sikker jeg ikke har hatt noen el. Og gynekologen fant cyster når jeg var på "rutinekontroll" men vet ikke hvilke. Lurte egentlig mer på om jeg ikke har mensmerter på grunn av at jeg ikke har el. Eller om det bare er tilfeldig. Er bedre trent nå og det skal vel hjelpe mot slikt? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå