Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Nå lurer jeg litt. Jeg hadde menses den 14-17 oktober. Hadde sex de to neste ukene, altså fra den 18-27 oktober. Tok en gravid test den 3.november. Den viste negativt. Ok..... Ikke sex etter dette, men venter mensen. Den har ikke kommet. Men jeg har endel "mens murringer" uten at det kommer noe mens! Er det mulig jeg er gravid? Og er det noen andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 DET VET VELL IKKE VI. TA EN NY TEST DA VELL.....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Når hadde du eggløsning da? Utifra opplysningen om mensen kan det virke som du kan ha testet for tidlig. Ta en ny test.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Hei du. Tror vi to er i samme båt.... hehe Jeg venter fortsatt på mensen min jeg også å har testet negativt 2 ganger. Jeg fikk litt blødninger i går, men i dag er den borte igjen. Skal teste på nytt litt senere men tenkte jeg skulle se om blødningene tok seg opp før jeg testet. Typisk at jeg kjøper test, tar den og mensen kommer. Tenkte jeg skulle vente litt lengere denne gangen. Ønsker deg lykke til ivertfall og håper du får det resultatet du selv ønsker.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Akkurat hva jeg skulle si også! Hvorfor spør så mange om det istedenfor å bare ta en ny test? Hvorfor forvente at andre vet hvordan det ligger an med din kropp? Men lykke til ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå