Gå til innhold

Hjelp!!! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg håper noen kan "hjelpe" meg med dette.. Kanskje noen med egne erfaringer også?

Altså.. For ca 1/2 år siden satte jeg inn spiral. (uten at jeg vet om det har noe med saken og gjøre) I August fikk jeg akutt vondt i magen.. Nederst til høyre. Den intense smerten ga seg ganske raskt, men har til tider vært svært plaget med "murring" nederst i magen... I det siste har jeg kjent på at det også har vært ubehagelig å ha sex, at det presser oppover i magen og at det gjør vondt.

I går kveld gjorde det SYKT vondt og har hatt vannvittig vondt i natt..... Nå "murrer" det bare litt igjen... Vondt når jeg sitter og går osv.

Jeg vet ikke hvor dette kommer ifra.... Siden det ikke er en smerte som ALLTID er der.. Jeg aner ikke om det kommer ifra spiralen heller, det er bare noe jeg tenker.. Hva med cyster? Har noen erfaringer med det, som kanskje kan minne om dette?

Håper på svar. Jeg begynner å bli alvorlig bekymret.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.. da jeg fikk magesmerter og murring og hadde spiral viste det seg at jeg var gravid utenfor livmoren... så rett inn og operere.

Skrevet

Men nå har jeg gått slik i laaaang tid. Ikke har jeg lagt på me heller.. Så da kan jeg vell ikke være det?

Har lest litt mer ang cyster nå, det kan minne VELDIG om dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...