Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hvorfor vil du/dere ikke kysse/nusse barnet på munnen, men fremdeles pakker dere smokken til barnet inn i din egen munn for å "rense" den???
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Hehe..Er du så dum at du tror at vi som ikke susser på munn ikke vil fordi det er grisete???? Herregud, det er jo ikke derfor. Jeg putter smokken i munnen, men susser ikke barnet mitt på munn fordi det er noe jeg gjør med kjæresten min. Jeg syns suss på munn er noe som man gjør med kjæresten og ikke barnet
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Jeg nusser ikke barnet mitt på munn, for det er for meg en kjæresteting. Jeg er missbrukt som barn, så jeg brekker meg nesten når jeg ser voksne nusser unger på ryggen. Får akkurat den samme følelsen som når min overgriper gjorde dette på meg. Og nei, jeg stapper ikke smokken i munn min for å rense den, da tar jeg en annen en.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Jeg bryr meg ikke om å ta smokken hennes i munn, men når jeg ser foreldre som nusser barna sine på munn syns jeg det blir helt feil... Det er forbeholdt kjæresten min og ikke barn..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Det er vel ingen som fortsatt er så dum i hode at de "renser" smokken i sin egen munn vel? Trodde alle normalt oppegående mennesker visste hvorfor man ikke skal gjøre dette jeg. Jeg kysser ikke barna mine på munnen, men snur meg ikke vekk heller dersom de gjør det på meg. For meg er kyssing på munnen noe man gjør med partneren, ingen andre. Ordet nusser er forresten litt rart for meg å bruke på dette, da jeg vokste opp med at nusser = pupper
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Jeg nusser ikke, og putter heller ikke smokken i munnen. Nusser ikke fordi det ikke faller seg naturlig for meg. Smokken putter jeg ikke i munnen av bakterielle grunner, og fare for overføring av karies.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå