Gå til innhold

plass til fire tette i toyota corolla verso?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt upraktisk å ha en sånn 7 seter når man har fire barn som alle må ha bilstol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke det gikk bilstoler inn i bakerste rad jeg. Men mulig jeg tar feil.

-Men du har INGEN plass til bagasje da...

Skrevet

Måtte blitt han eldste som satt bak da, og eventuelt hatt skiboks på taket. Ellers tenker jeg at noe bagasje kunne vært satt på gulvet foran ungene i midtsetene. De bakerste setene kan tas opp ett og ett. Så hadde vært plass til et par kofferter ved siden av eldstemann.

HI

Noen som har prøvd å få inn bilsete i de bakerste setene??

Skrevet

Njaaa, jeg vil ikke anbefale den, men det er jo plass. De to bakerste setene som er nedfelt i gulvet kan riktignok taes opp separat, men det er knapt med fotplass fordi setet er i gulvhøyde. I tillegg er det kronglete å komme seg ut og inn hvis det står bilstoler i setene forran fordi den som skal sitte bak må gå via baggasjerommet.

Vi har den bilen med 4 barn, den er kjempegod å kjøre, men ikke den beste til 4-barnsfamilier.

Mercedes vito (tror jeg) anbefales mere og er visstnok ikke så veldig mye dyrere.

Skrevet

Det glemte jeg, men pgs isofix-festene er det vanskelig å komme til til det midterste setet også da vi ikke kan ha en bilstol i midten. Ungen må gå via forsetet.

Hmmm, vi trenger ny bil...

Skrevet

Hei og takk for svar. Kanskje det går å legge ned ett av de ytterste setene i midtraden og at de to eldste sitter bakerst? Også kunne de gått inn via det setet som er lagt ned i midtraden? vi bruker ikke isofix festene.

Skrevet

Har sett på større biler lik den du nevnte og wv transporter. Men de blir for dyr eller har kjørt for langt hvis prisen er presset ned i forhold til min lommebok. Vanskelig...

Skrevet

Hvis du ikke har bilstol ved døren kan man fint klatre inn til de bakerste setene. Det er det som er meningen. Vi får det ikke til siden to bilstoler er festet med isofix og dermed står ved døren.

Er veldig fornøyd med bilen så vi skal ikke bytte ut vår da vi sjelden er på biltur alle sammen likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...