Gå til innhold

Lei meg over at det ikke lyktes i 1 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige födsel endte i hastesnitt.. Har hört at det kan väre vanskeligere å bli gravid igjen og ta lengre tid etter KS.. I tillegg hadde jeg ev infeksjon i livmor, eggledere eller eggstokker som kan gjöre at man ikke kan bli gravid... Dette har värt min störste frykt siden förstemann kom til verden, tuller ikke når jeg sier jeg har tenkt på det hver dag närmest hele tiden. At drömmen om 2 barn kanskje aldri kommer til å skje. Önsker jo at barnet skal få et sösken. Vet at jeg må väre veldig takknemlig for barnet jeg har og det er jeg virkelig men likevel bekymrer jeg meg närmest konstant. Pröver ikke vise noe ovenfor andre men orker nesten ikke väre sosial..

Vi er i gang med prövingen men lyktes ikke bli gravid i 1 pp.. Overbevisningen om at det jeg frykter mest er et faktum vokser..Ble så raskt gravid sist.

Men egentlig har jeg vel ikke "rett" til å deppe over ikke å lykkes med en gang?

Huff, vet ikke hva som er verst.. Uvissheten som har hengt over meg siden förstemann kom eller å faktisk kanskje måtte innse at det ikke går å bli gravid...:-(

Måtte få ut litt frustrasjon. Ja, jeg vet at det er MANGE som pröver i mange år og ikke lykkes og ja, jeg har allerede et barn, men disse tankene er der selv om jeg er takknemlig for det jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det å lure på hva som er verst av uvisshet og bekreftet "mistanke": Jeg har alltid trodd at det var lettere å vite, men nå som vi har fått bekrefta at vi ikke kan få barn uten prøverør, veit jeg at uvissheten er å foretrekke. Spenningen om hvorvidt det skal klaffe denne måneden er tusen ganger bedre enn resignasjonen jeg føler nå....

Skrevet

Venninnen min har nylig fått vite at hun ikke kan bli gravid med prøverør engang, hun er knust. Synes du syter litt vel tidlig, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...