Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hvem tror dere hun velger???? Spennende!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hun velger roberto. Det er lett å se!! De er jo stormende forelsket! JA han er HOT! to good to be true Ups der lot hun ha gå...han andre
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Jeg har heia på Chris siden første gang jeg så han. Synes han er en utrolig fin fyr.. Ble litt gråting her nå.. synes synd på han...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 ja, jeg har og heiet på chris, syns skikkelig synd på han, og tror han hadde passet henne perfekt
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Gråting her også... Ivertfall når han begynte å snakke om regnbuen..snufs...stakkar...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 måtte google litt og de er enda lykkelige sammen:) herlige mennesker synes jeg:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Jeg synes Chris virker utrolig lite levende. Roberto derimot smiler med øynene og er TILSTEDE på en helt annen måte. Jeg skjønner godt at hun er stormende forelsket i han :-) Lurer på om de er sammen i dag
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Helt uenig med deg:) Eeeelsker Chris, og regner med han stiller som neste ungkar. Eneste jeg har å utsette på han er at han bruker ordet "like" i hytt og gevær. " Its like..." "Im like..." "And I think like there is like...."
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 "like" er nesten som liksom på engelsk.. han er "liksom-tilstede" ... Fordekkende og lite autentisk.. evt tegn på usikkerhet..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Tror ikke han er usikker.. tror det bare er en stygg uvane han har lagt seg til.. Hilsen "like" dama.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Det er mulig det har landet en astroide i haka til Roberto..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Roberto er superHOT! heia på han siden første episoden!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 Roberto er superhot, og vet det! Derfor er jeg ikke trygg på at han nøyer seg med ei dame i det lange løp. Med Chris hadde hun fått en trofast, beskyttende, ærlig og hengiven og vakker mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå