Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Jeg føler jeg sjelden handler leker..de ønsker seg lite, barna er små da. 1 og 4år.. De har litt lego, barbie, lekekjøkken,dukkevogner,dukker og dyr og litt småleker..føler de har lite leker..men vet ikke hva som er normalt. Noen tips til julegaver??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg handler ikke leker utenom bursdag og jul. Vi arver leker og bøker fra søskenbarn nå og da, men har lite leker. Min oppfatning er at jo større mengde leker ungene har av samme kategori, jo mindre interessant blir det å leke med disse (eks div. kosedyr). Unntaket her er såklart ting som krever en viss mengde som duplo, tegnesaker og togskinner. Datteren min elsker dokka si og leker mye med den. Å gi henne en dokke til er ingen vits - hun har sin favoritt. Ellers kunne jeg også trenge julegavetips ettersom det har blitt en sovepute å arve leker ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Jeg handler sjeldent nye leker, men de får noe til jul og fødselsdager. De har likevel det de trenger og vel så det. Vi tar en tur innomm loppemarkeder når det er i nærheten. Der finner vi utkledningstøy, TV-spill, DVDer, bøker, hoppetau, dukker og det meste annetde kan ønske seg for omtrent ingen penger. Blir delei av det er det helt greit. Da leverer vi det bare tilbake slik at noen nye kan få glede av tingene.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Vi handler ikke leker til ungene, de må enten ønske seg til jul/bursdag eller spare seg opp penger selv. Men med 4 jenter i hus i forskjellge aldere så har vi endel. To og to har samme besteforeldre, så det blir noen byturer med besteforeldrene også kan man si. Men mine 2 har dratt med seg mange av mine gamle leke som var på loftet hos mamma. Det morsome er at playmoen jeg lekte med når jeg var liten, blir like mye lekt med nå, det er bare litt mer hester og jente ting til den enn hva jeg hadde.... Gleder meg til å ta en skikkelig ryddesjau i lekene endag, få rensket opp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå