Gjest ->>- Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det er styggpent. Ganske kult, egentlig. Litt som Thorvald til småunger.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Det var faktisk favorittnavnet mitt i mange år! Er ikke det nå lenger, men synes fortsatt det er kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Unikt. Jeg liker det egentlig ikke, men så begynte jeg å jobbe med en utrolig koselig dame som heter Gøril. Nå synes jeg det er kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde en nabo som het dette, og hun var ikke noe hyggelig person. Så jeg har skikkelig dårlige assosiasjoner til det navnet... dessverre!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 knallfint:D for det heter jeg hehe...men som søring med et nordnorsk navn(selv om det har blitt mer vanlig her nå) så har jeg fått endel "pes" for navnet...som spørsmålet " var foreldrene dine grim på deg når de gav deg det navnet?" og det er bare et par år siden
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Frøydis og Gøril. Kjente engang søstre som het det. Foreldrene syntes nok "Ø" var nedprioritert:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Sikkelig sygt synes jeg! Men det kan bli kult på en sikkelig rampejente!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Egentlig ikke så begeistret for Gøril eller Beril. Men det er mange som heter det og det er ikek noe galt med navnet. Ikke mer enn med Anita eller Tone eller Beate. Må dog tenke litt over det for fet er jo et ø navn og nå for tiden er det jo så vanlig med studier og reiser til utlandet... Hello my name is Goeril...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Jeg liker det ikke i det hele tatt, men smaken er som bken, og det er jo bra Kjedelig hvis alle valgte samme navn
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Det minner meg om 70-tallet, så da må det jo være koselig :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 Et fryktelig navn. Kjenner ei som heter det, og hun er skikkelig ufin mot folk. Et særdeles lite hyggelig menneske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå