Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Link til testen: http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article624156.ece Her har de jo bare testet et lite utvalg ullbodyer. Men ikke den vi sverger til her i huset; Tom&Trine fra Spar Kjøp. MYE billigere enn bodyene i testen, og dessuten kjempegod kvalitet! (Selvsagt forutsatt man vasker med milo på håndvask (30*C) ) Finnes i mørk blå, lys blå, rosa, lilla og stripete.. Løp og kjøp, folkens!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Ja, Tom og Trine er helt supre Holder seg lenge -jeg ble veldig overrasket. Billig og bra
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Jeg sverger også til Tom&Trine-ull OG jeg vasker dem i maskinen, går helt fint. For dem som evt. skal bestille på nett: de er litt små i str.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Dei stripete er alt for trange i halsen til små babyar er vår erfaring. Har ikkje prøvd i større størrelsar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå