Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Går og tar en dusj nå, slik at jeg kan gråte uten at samboer ser det. Han "gidder ikke" snakke om ventetid og prøverør, da det ikke har noe for seg:( Det er nå jeg skjønner statistikken som sier at de som sliter med å få barn går fra hverandre oftere enn andre...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 sender en klem jeg... slet med å bli gravid å vet hvor skuffende det er når mensen kommer osv... håper det føles godt etter en dusj og en utblåsning! og at lykken står dere bi!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Uff :-( Har en venninne som ikke kan bli gravid, og jeg vet at livet hennes er for jævlig pga det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 God klem fra meg til deg også, og må si at det er ofte verdt å kjempe videre. Vi har endelig fått vår lille etter ventetid og spontanabort. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Hold ut! - Vi var der vi og. Mannen ville ikke snakke han heller, for "det løser jo ingenting". lot han "få slippe". Tror ikke det hadde kommet noe godt ut av det. Har du ikke ei venninne eller noen andre du heller kan dele tankene med? Vi greide det tilslutt selv. Etter ca 5år uten prevensjon med førstemann og 1,5år aktiv prøving med nr 2 som ventes om et par mnd :-D Legen hadde sendte henvisning til utredning begge gangene.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Har en god venninne som gjennomgår det samme, men som har holdt på 2 år lengre enn meg, det er som om min sorg og bekymring blir for liten i forhold, hun er støttende, men synes likevel ikke jeg har noe å klage på i forhold til henne. Dessuten er det samboer som står meg nærmest, så jeg skulle så gjerne ønske at vi kunne snakke om det, selv om det ikke fører fram rent praktisk, det er likevel godt å få lettet på trykket.. Tror deler av grunnen til at han ikke vil snakke om det er at årsaken til barnløshet ligger hos han. Skulle nesten ønske det var meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå