Gå til innhold

Et lite syteinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her ganske lei meg og godt på vei til deprimert. Syntes rett og slett ingen ting går min vei for tiden.

Er ca 20 uker på vei nå og har fått bekkenløsning, i tillegg til hofte problemer som jeg har hatt i et par år. Det vil si at alt av bevegelser gjør vondt, og jeg våkner flere ganger i løpet av natta med vond og sliten hofte. Kan ikke ligge for lenge i samme stilling. Har ikke fått fysioterapi time før om 3 uker. Kvalmen har heller ikke gitt seg, og kaster fortsatt opp. Heldigvis har den gitt seg litt, så slipper nå unna med et par/tre dager i uka.

I tillegg til dette går jeg siste året på skole, og er nå i praksis. Da vi kan ha veldig få fravær dager, har jeg ikke kunne vært hjemme. Og alt dette har resultert i er en ekstra sliten meg, som ikke har fått vist hva jeg kan, og nå står i fare for å stryke.

Alt jeg har lyst til å gjøre er å sykemelde meg, og drite i alt. Men den innerste fornuften sier at jeg må fortsette så lenge jeg har en liten mulighet får å få bestått. Er bare super frustrert, og masse negative tanker som suser rundt i hodet for tiden. Har nok gått på en smell, når jeg trodde jeg skulle klare meg fint gjennom praksisen.

Har heldigvis en kjæreste som er stiller opp og forstår, men alikevel føler jeg meg alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klem til deg: god bedring ! Håper du klarer å bestå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...