sola26 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hvor lenge kan en voksi pose brukes?Har en gutt på to og et halvt.Tror posen har blitt alltfor kort.Går bare opp til navelen:-( Han må jo få ligge med beina retta ut.Vil gjerne ha en pose som går litt langt opp.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Da ville jeg ha gått for en Voksi Urban eller Troller-posen! Den er veldig lang på det lengste og det er med 2 deler på den, 1 som brukes når ungen er baby og den andre som kan brukes til ungen er nærmere 6 år vi er veldig førnøyd ihvertfall!
Jippi! Maibaby! Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Prøv å finne en "bruksanvisning" til voksien:) Det er mange måter å brette den på, og den kan bli mye lengre enn "babybrettinga". Toåringen her har nok enda en vinter eller to igjen i voksien;)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Samme her. Får ikke dratt den godt opp lenger. Vil ikke brette den på noe annen måte, da synes jeg den blir for åpen. Så jeg har kjøpt den nye, Urban. Den er laaang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå