Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Nå har to av frierne reist hjem igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hun ene som ble valgt ut hadde jo å sagt til tv2 at hun ville trekke seg før hun ble "vraket".
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Kan jeg få en oppdatering? (jeg kjenner en av frierne) Hva skjer på tv?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Ja, var det ikke ei som fikk kalde føtter i kveld og stakk? Jeg fulgte bare med med et halvt øye. Bonderomantikk har vel snart utspilt sin rolle?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Ålesund dama? Var jo Silja fra Trondheim som trakk seg i kveld da. Lene trakk seg forrige mandag. Og Merethe som var med et stykke hadde vissnok sagt til tv2 i forkant av utvelgelsen at hun hadde lyst å trekke seg. Ingen som vet hva som er "galt" med Andre da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Håper alle stikker, så kan jeg ha han for meg selv!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 hahaha Ja, han virker jo som en bedre fangst enn de damene er iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå