Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Her står dette på ønskelisten: Akebrett med ratt Trehjulssykkel Sakkosekk eller lenestol Duplo Lekeverktøy, Handy Manny/Byggmester Bob Cd-spiller til å ha på rommet sitt Cd'er med barnemusikk Puslespill Bilbane med garasje/heis fra Fischer Price(vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den) Bilbaneteppe til rommet sitt. Ny vinterdress Ullklær Han har bursdag rett over jul, så det han ikke får til jul, går videre til bursdagsønskelisten :-)
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Lekekjøkken. Det fikk sønnen vår til 2års dagen i dag. Kjempestas =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Vel tviler på at noen 2åringer ØNSKER jeg klær til jul! Ting jeg veit 2åring vår ville satt pris på er: - Briotog (ikea sine er ikke kompatible nok for en 2åring). - Lekekjøkken - Duplo (alt med gravemaskiner ol er TOPP, han sover med en traktor i senga). - Akebrett med ratt - Verktøy med skruer etc (i tre, beregnet for små barn). - Alt av bilbane/garasje etc. Enkle biler blir ikke lekt med - Såpebobler - Bøker - Dvd'er /pc- spill - Puslespill -Sikkert mer, men kommer ikke på noe i farta.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 duplo puslespill sykkel sparkesykkel (3 hjul) togbane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå