pittbull*fødeklar* Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Nå begynner jeg å bli ganske så desperat om dagen... jeg har enda 6 dager til termin, men sliter veldig med vondt bekken og sover derfor minimalt om natta... Slimproppen har fått, men foreløpig ingen vondter å rope hurra for enda... Så jeg tenker da i mitt stille sinn at kanskje en tur i sengehalmen kan få litt fortgang i ting nå som proppen er ute, men mitt spørsmål er da: Nå som slimproppen har gått og ting begynner å modnes så lurer jeg da på om det faktisk hjelper så mye å ha sex nå..?? Eller er det det samme som 50/50 og jeg kanskje kan risikere å få enda mere vondt i bekkenet?? Noen som har erfaring på dette området?? Vet jeg har noen dager igjen, men siden jeg sover så dårlig både dag og natt og ingenting annet har hjulpet hittils, så begynner jeg som sagt å bli litt små-desperat...
Makko med to små gutter Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Vel jeg var og nærmest desperat siste uka. Hadde sex nesten hver kveld uka før mini kom. Ca 5min etter hver gang begynte jeg med masrier. Holdt på noen timer før det var så "rolig" at jeg greide å sove. Men siste natta gav de seg ikke, og 3,5time etter at vi la oss gikk vannet. Og halv sju neste dag var mini ute etter en relativt lang med rolig fødsel (det var langt fra så ille som jeg hadde fryktet!). Om sex faktisk hjalp til i prosessen.... Hvem veit?
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Nå har jeg ingen erfaring med dette, men mente jeg leste noe om at det var stoffer i sæd som hjelper til med modning? I så fall skulle jeg tro at det ville ha en positiv effekt Hvis du er redd for at det blir for vondt kan kanskje mannen gjøre seg nesten ferdig før du "blir med på leken" (dvs hvis det er som jeg tror at det er sæden som har effekt for fødselen)? Bare noen tanker fra meg sånn på formiddagen Ønsker deg lykke til uansett! Og håper du slipper å gå så mye lenger
pittbull*fødeklar* Skrevet 9. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2010 Nå har vi prøvd det ut, men resulatet ble heller dårlig... :/ Bare en masse maserier og null søvn i natt.... Kjempe vondt i bekkenet og sliter med å gå... men da har vi ihvertfall prøvd...
Puppemamma Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Har absolutt ingen erfaring - men på svangerskapskurs sa de at slimproppen kan gå flere uker før fødsel - så det trenger ikke bety noen ting som helst :\ er vel bare å kose seg med siste tiden alene og slappe av ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå