Gå til innhold

Hjelp ,spm ang permisjonspenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i svangerskapspermisjon,skulle egentlig begynne å jobbe igjen i august,men nå viser det seg jeg er gravid igjen. Med termin i juni. Hva skjer da med tanke på permisjon osv,får jeg det et år til uten å måtte ut i jobb først?

Eller må jeg begynne å jobbe igjen før jeg skal ut i permisjon igjen?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forutsatt at permisjonen du har frem til ny permisjon er lønnet, går det fint. Foreldrepengene er grunnlag for nye foreldrepenger.

Skrevet

dvs - har du 80% lønn nå og skal ha ett helt år permisjon, får du 80% av 80%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...