Gå til innhold

12 timers flyreise med 2.5 åring og 1åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om litt, dvs, et halvt år skal vi ut på en 12 timers flyreise. Dvs, siste ledd av reisen er 12 timer. Sannsynligvis har vi først reist til Stockholm, London el.l.

Noen erfaringer og RÅD for hvordan gjøre en sånn tur minst mulig dramatisk? Takk og lov for ipad´en, jeg tror den vil komme godt med, men andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville omkommet, men det er bare meg :-)

Skrevet

Fysj, ikke snakk sånn!!

Og for ordens skyld, så er vi to voksne også... Gruer meg litt allerede kjenner jeg...

Skrevet

Ehm...sovemiddel:) En barnevakt?

Skrevet

Neida:) du må i hvertfall ha med noe godis, puslespill og sånn småting forsvinner bare under setet, bøker er godt å ha med til 2 åringen ihvertfall.

Det er vel den minste som blir det største problemet. Om dere har mulighet så kan det jo være en god ide å kjøpe et ekstra sete som barna kan dele på. Ikke sitte i samtidig men som de kan bytte på litt.

Skrevet

Da regner jeg med at dette er med mellomlandinger og opphold på flyplasser? Eller er det 12 i en strekkning på samme fly?

Er det med mellomlandinger osv går det så fint så.

Vi flydde i sommer noen timer lengre med en på 4 mnd, en på akkurat 2 og en på 4.5. Gikk lettere enn forventet.

Ha med noe snacks og en del nye småleker.

Skrevet

Det beste er om dere kan legge flyturen til natten slik at barna rett og slett sover !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...