Gå til innhold

Kommer han til og forlate meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan ta seg tid til og skrive noen synspungt!

Hadde ALDRI trodd at jeg skulle havne i en slik situasjon. Altså jeg har ett barn på snart 4 år (med en annen) og en samboer som nå skal få ett nytt barn i desember 2010. vi har snart vert sammen i 2 år for å ha det sagt. Tingen er at vi har alltid hatt det bra sammen vi 3 bortsett fra at vi hadden en litt "død" tid i starten av graviditeten da jeg var mye dårlig og fikk avsmak på min sambo.. etter noen mnd fikk jeg tilbake følelsen for han, men begynnte da og krangle mye som i det førte til at han la ut om våre prob til x`n som prøver og ødelegge mellom oss.. noe jeg ble veeldig skuffet over men han låvte og ikke snakke med hun om slikt igjenn! Vi flyttet og jeg trodde vi har hatt det greit i det sisste bortestt fra at han har brydd seg litt lite, vert litt seint på jobb og ikke ville ha sex, men har altid sagt at det ikke var noe galt! plutselig fra blå himmel når vi skulle legge oss i går sa jeg at noe han hadde gjort noen dager før såret meg.. da sa han plutselig at han var usikker på hva han følte!!?! off:( jeg ble såå lei meg.. han var litt usikker på om han ville fortsette, men skulle stille opp heletiden alikavell!! jeg ble helt skutt... gråt hele natten.. sovnet ikke før 3 sikkert! i dag har jeg bare grått og måtte bare sende minstemann til bestemora så det ikke skal gå utover han.. dette skal jo være en fin tid og glede seg til fødsel og jul,.. nå er alt bare dritt, og jeg er kjempe deprimert! aner ikke hva jeg skal gjøre! greier ikke dette! vill ikke at han skal gå fra meg.. vi er jo en så fin familie.. å han sier disse tankene har pågått en stund men han ville ikke bekymre meg? og nå kommer det... 6 uker før termin? vill bare greve meg ned! noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ikke lett ut. Men jeg tror at han ikke kommer til å forlate deg nettopp fordi dere snart skal ha barn sammen, og fordi det nærmer seg jul.

Det er ikke lett å la være å reagere og bli lei seg av slikt som samboeren din sa, særlig ikke siden du er gravid. Hvordan har det gått med deg siden du skrev innlegget, har du snakket med han mer om det ?

Skrevet

Joda, nå skal du høre! Jeg fikk prata litt med han etter jobb på mandag. Han var ganske kald og fortalte tilslutt at han trengte litt tid for seg selv og tenke litt. Jeg spurte om han ville at jeg skulle dra og han mente det var mer rett at han dro, jeg orket ikke tanken på og være i leiligheten vår uten han så Ja, jeg klarte ikke holde tårene tilbake men pakket noen ting og dro hos en venninde(lillegutt var hos bestemor). Der såv jeg til i dag altså 3 netter. Vi har mldt litt men ikke ordnet opp. I dag fann vi ut at jeg og lilleg skulle komme hjem, mn ingenting er ordnet opp i, bare for og gjøre det bedre for lilleg da han ville hjem! Nå reiser han bort i natt og blir til søndag. Hele greia er tøfft, men har ikke så mye annet valg enn og bare "sitte på vent"! Håper han bare har litt panikk og finner ut at det er oss han vill være med! Æsj. Dette ble langt, mn litt godt og få det ut!

Skrevet

Lurer på om han har noe på gang med eksen sin jeg!

Vet du hvor han skal i helga, er det noen mulighet for at han drar til henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...