Gå til innhold

Hva synes dere om dette ( bedrift)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet en liten bedrift, og er personlig shopper. Selger kjente merker fra Storbritannia og sender produkter (tar i mot bestillinger og vidersender) som ikke går å få kjøpt i Norge og sender det raskt og sikkert , gode garantier .

Har en blogg, gruppe på facebook og en del produkter til salgs allerede.

Alt du trenger å gjøre er å lete opp varene du ønsker , eller sende oss en liten mail så ordner vi resten for deg:-) Har også en nettbutikk oppe snart. er et seriøst firma..

Hadde dere handlet hos oss?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det betyr jeg kan handle feks fra Gap osv gjennom dere? hvor lang tid vil det ta fra bestillingdag til jeg får tingene da? høres spennende ut da.. hva heter gruppa?

Skrevet

Nja. Hvorofr skal jeg ikke kjøpe direkte fra nettbutikk i Storbritania? De fleste sender vel til Norge?

Skrevet

Vi bruker en rask leveringsmetode osv:-) Gjør det ganske enkelt for kundene våres. Har htt noen bestillinger alt og dem var kjempefornøyd.. Men selvsagt kan man bestille fra nettbutikker , men man kan regne med det tar lang tid før man får det man bestiller (Spesielt klær). Også kan det være dyrt med frakt.

Vi har spesielle avtaler med levandører og får greie priser på masse produkter, vi sender flere "merker".

Ellers har vi en fin nettbutikk oppe snart da..:)

Skrevet

Hva er prisen sammenlignet med om man kjøper det direkte da? Ta f.eks en Gap hettejakke som i UK koster 299. Hva selger dere den for? Og hvor store fraktkostnader påløper?

Skrevet

Du bør opplyse om at varer over 200,- må fortolles og at det i tillegg til frakt ikke blir spesielt billig da!

Skrevet

Kjøper du en hettejake fra UK for 299, betaler du 17.5 i Moms (inkludert) prisen, hos oss betaler du ikke engelsk moms.

Bestiller dere over 2 produkter er det gratis levering for produktene:-)

GAP:

he price of any Products will be as quoted on our Website in British Pounds from time to time, except in cases of obvious error. These prices include VAT, but exclude delivery costs which will be added to the total amount.

+ frakt; ca 100 kr per bestilling .

Hos oss vil du da betale ca;

280,- for jakken inkludert frakt :-)

Men mindre om du bestiller mer enn 2 produkter..

Skrevet

Er det dere som tar dere av fortolling da? Slik at varen blir sendt kunden fra norsk avsender så man slipper moms?

Skrevet

Er du der nå igjen?

Jeg begriper ikke hvorfor du ikke kan legge ut link til oss om du er så ivrig på å selge fra den "seriøse" butikken din.

Prisene du opererer med er helt på jordet, moms er for det første 25 %, ikke 17,5... På klær er det også tillegg på 10,7 % toll. Husk også at det skal betales moms av frakt på alle varer som koster over 200 kr. Frakt må også kundene betale... Og du som selger KAN ikke ordne fortolling for kundene dine om du selger fra utlandet.

Jeg synes det virker som du forsøker å lure potensielle kunder til å kjøpe ting fra deg, som de kan få tak i like billig i andre nettbutikker om de leter litt.

Igjen -en link hadde vært fint, så vi fikk se denne butikken din. Kan ikke ta deg alvorlig og gi deg konkrete svar når vi ikke kan se hva du holder på med.

Skrevet

Jeg er skepisk, hvorfor er du anonym og hvorfor legger du ikke ut link på oppfordring?

Virker ikke seriøst.

Hilsen økonom

Skrevet

Hei igjen. jeg snakker selvsagt om BRITISK moms som er på 17.5 og dessuten er jeg anonym fordi nettbutikken er ikke klar enda og det er nytt for meg så jeg spør ikke noe annet om råd her inne :-) Noe jeg selvsagt har lov til! Ja det blir toll i Norge på 25% på produkter med verdi på over 200,-

:-) Mvh HI!!!

Skrevet

Hi som for øvrig nå signerer uten nick! Ønsker å finne ut om folk er intressert i dette :-) Synes selv og gjort en god del undersøkelser at dette kan være noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...