Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Ser mange her inne som har problemer med arbeidsgiver. Er de medlem? http://www.fagforbundet.no/ Om ikke meld deg inn.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Du burde kanskje tatt med hvem som kan organisere seg i Fagforbundet. Fagforbundet organiserer arbeidstakere i kommunale, fylkeskommunale, private og offentlige virksomheter. Fagforbundet organiserer også arbeidstakere i sykehusene, inkludert alle støttefunksjoner. Lærlinger, skoleelever og studenter er også velkomne som medlemmer. Selv faller jeg ikke under noen av disse gruppene og er medlem av Tekna
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Er medlem av NJ (Norsk Journalistlag)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 NSF her Foretrekker et upolitisk fagforbund!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Jeg tok bare fagforbundet for der er jeg medlem enkelt ok kopiere linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå