Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hvordan kan jeg gjøre det slik at statuser som en person skriver ikke blir synlige for meg? er mektig lei en viss venn, men kan ikke slette...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Når du holder musen din over et innlegg som denne personen har skrevet og venstreklikker får du opp tre alternativer: * skjult dette innlegget * skjul alt fra (navnet på personen) * skjul alt fra (navnet på spillet - hvis det er snakk om en spesiell type spillinnlegg feks.) Klikk på det alternativet som passer deg. =) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 eh jeg får det ikke til.. altså foreks: innlegg av eks maria: jippi (skal jeg da klikke på jippi og trykke venstre eller??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Ikke klikk på noen av ordene. Bare hold musen over innlegget, slik at det kommer opp et kryss til venstre i "margen" liksom. Så klikker på det krysset som kommer opp. Glemte å skrive det. Beklager. Håper det fungerer nå. =)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 kryss til høyre mener du?? det kom frem - skjul alt fra maria. skjul dette innlegget og en ting til...stemmer det? ps: maria er bare et eksempel.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Eh... Hehehe... Jupp, det stemmer. Det var høyre jeg mente. Ikke så lett å vite forskjellen på høyre og venstre alltid, gitt... *knis* Så velger du bare det alternativet som passer for deg. På denne måten kan du også skjule newsfeed-poster på spill du ikke spiller selv, hvis du har venner som poster mye slikt du ikke er interessert i. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå