JanuaryBaby Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 kjøper dere inn samme størrelse i både body og bukse ? f.eks body i 56 og bukse i 56. tenker da at klærne er ett sett da. min mor har vært i butikken og handla til lille og butikkdama anbefalte min mor å kjøpe body i 56 og bukse i 62, for å få plass til bleia ?! ..ville tro at bukse i str 56 tar høyde for at barn som er 1-3 mnd gamle bruker bleie og at det vil passe sammens en body i str 56 ?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg har måtte gjøre motsatt på mine unger. F.eks body i 68 og bukse i 62.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Så utrolig merkelig da! Selvfølgelig skal de ta høyde for at det skal være en bleie inni der, ellers ville de jo aldri kunnet selge en eneste bukse i 50. Lurer på hvor din mor hadde handlet. En designerbutikk kanskje?
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 He he skulle tro det var tatt høyde for bleia =) Når bf skulle kjøpe hentesett til storesøster (som var 50cm) sa hun i butikken at om han heller kjøpte str. 62 så passet klærne litt lenger. Jada, men de var jo ikke brukende før storesøster var 4 mnd =(
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Min svigermor har kjøpt oss utrolig mange sett i småstørelsene, så det håper jeg ikke stemmer. Da har vi i såfall et problem. Man kan jo ikke la nyfødte gå uten bleie heller akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå