Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 tar seg til rette på min gravid mage! I helgen var vi i bursdag, jeg satt på en stol, og hun stelte seg bak meg og tok BEGGE hendene sine på min mage og koste frem og tilbake i minst et minutt foran alle gjestene.. huff... hun mener det vel bare godt,MEN jeg følte meg skikkelig utilpass.. er jeg rar?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Nei, du er ikke rar. Jeg regner med hun ikke hadde tafset på magen din hvis du ikke var gravid. Du kan pent si fra om at selv om det bor en baby inni der, så er det fortsatt din kropp, og du har enda en intimsone. Folk flest mister alle hemninger rundt gravide, men man skal da ikke godta hva som helst
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Takk for svar! For flere uker siden, da jeg enda ikke hadde fått mage, tok hun plutselig å dro opp genseren min for å kikke på magen min, da dro jeg den ned og sa slutt! hehe... off...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Jeg likte det ikke heller, syns folk må jo spør om lov selv om jeg har gravidmage. Jeg ville sagt fra med en gang, kanskje på en spøkende måte. Folk mener jo ikke vondt, men som hun over skriver, magen tilhører min kropp og jeg har en intimsone.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg syns dere er sære. Det er magen det er snakk om, ikke vaginaen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 mulig jeg er sær, men jeg kjente at jeg stivnet helt da hun stod bak meg og gjorde slik.. kanskje det har noe med at jeg har blitt voldtatt, SAMMENLIGNER IKKE DETTE HER MED Å BLI VOLDTATT, men jeg har alltid hatt et anstrengt forhold til tilnærming, og kjente at dette ikke var allright!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 15:53. Blir du veldig happy hvis noen tar på din ikke-gravide mage, da, eller hvis noen fremmede tar på gravidmagen din? For noen er det ikke noen særlig forskjell, intimsonen eksisterer fortsatt, selv om man er gravid. For meg spilte det ingen rolle HVEM som tok på magen uten lov, heller - det var jo fortsatt MIN mage.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Typisk at ting blir verre utover i tråden... sier ikke at jeg ikke tror på deg, men slike ting skriver du i hovedinnlegget, da hadde du fått mer sympati av meg. Jeg ble voldtatt som 14-åring, men syns likevel det var noe helt annet da jeg var gravid og andre ville kjenne på magen...det var babyene, ikke "meg". Fødsel og undersøkelser derimot, Jævlig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Godt jeg ikke trenger sympatien din da, siden du ikke kan gi det utifra hvorfor jeg tror jeg ikke liker det.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 jeg synes ikke det er noe særlig at alle og en hver skal ta på magen hele tiden. Jeg forstår reaksjonen din! Jeg måtte si ifra til svigermor at hun måtte slutte med å ta seg sånn til rette på magen min. Hun skulle konstant kjenne,stryke og klappe.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 En ting er om noen spør og jeg er forberedt, men å komme med to armer snikende rundt meg, over mine egne armer, som innvandrer magen og blir der - NEI TAKK! HI
Mortilbarn Skrevet 8. november 2010 #14 Skrevet 8. november 2010 Skjønner deg godt.. Da jeg var høygravid, møtte jeg en eks på Lindex, med den nye dama si. Jeg aner ike om hun vet at jeg er eksen, men mens vi stod og pratet, tar denne dama (som jeg forøvrig aldri har sett, heller ikke pratet med/hørt om) og LØFTER OPP genseren min MIDT i butikken, og sier "jeg vil bare kjenne på babyen!" Jeg var så forskrekket at jeg bare stod og gapet.. Seriøst, kjeften min var vidåpen. Eksen ble flau, jeg trakk ned gensern og sa "snakkes" Folk burde vite at selv om det er en baby oppi en mage, så er det fortsatt en person sin mage. En person som helt sikkert ikke har kroppen sin som felleseie.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #15 Skrevet 8. november 2010 Tja det eneste rare i mine øyne er at du ikke så fra og lot henne holde på i et minutt når du følte deg utilpass av dette. Jeg har vært gravid 2 ganger og ingen har noen gang tatt på magen uten å spørre om det er greit først (uten pappan da som vet at han får lov). Netopp fordi jeg er en person som er klar på at jeg ikke vil ha folk så nært innpå meg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #16 Skrevet 8. november 2010 jeg burde nok sagt noe, og har bestemt meg for å gjøre det neste gang.. jeg ble bare helt stiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå