Gå til innhold

Til dere som har født.. tegn på at det nærmer seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mye kynnere uten smerter, stikker litt i bekkenet, føler ofte nedpress når jeg går, og mensmurringer i korsrygg.

Er det noe i gjære?

Håpefull og utålmodig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg også på siden jeg har omtrent akkurat de samme symptomene som deg.

venter fælt på at lillegutt skal komme ut! =)

har ul-termin 14.11. menstermin var den 5.11!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel tegn på modning og at kroppen forbereder seg. Men det setter jo ikke riktig i gang før alt er klart.

Går og venter selv. Trodde det var noe på gang i går kveld, men det ga seg etter at jeg hadde vært på do, og spist litt etterpå ... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikre tegn på modning, men jeg har hatt MYE av de nevnte symptomene i over 4 uker!! Masse menssmerter i rygg og mage, og det føles som om underlivet vris opp som en klut hele tiden. Au!!!

Tatt akupunktur og roet endel av smertene. Så det trenger ikke nødvendigvis bety at noe skjer snart, desverre. Men hvem vet:) Sier til meg selv at uansett er vi svært nærme, tatt 40 uker i betraktning.

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette. Hvilke tegn kan man kjenne etter? Ingen slimpropp som er gått hos meg enda hvertfall, men vet jo at ikke dette skjer med alle.

Går bare å venter og venter. ganske kjedelig egentlig :P har 16 dager til termin i dag og håper han kommer snart, men typisk min flaks at jeg går over termin. har hatt et ganske enkelt svangerskap med få plager og sånt så da tenker jeg at noe må jo skje som ikke er like positivt. men håper selvfølgelig på det beste! skal ikke være greit dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er -1, og har samme status som dere. Dog kynnere med smerter de siste dagene, har hatt det sånn nå i en uke.

 

Den berømte proppen har jeg ikke sett noe til, ei heller økt utflod i svangerskapet. Ihht jm så er det også mange som ikke ser at proppen går for det skjer gradvis i forkant eller under fødselen. Trodde ikke at det var mulig å bli så utållmodig.... Men er det ikke slik, den som venter på noe godt... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...