Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Vi klarer ikke å bestemme oss. Hva synes dere og hvorfor? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 William. Min egen gutt heter det :-) Edvard er ikke min type navn, så det er utelukket for min del.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Er barnet født forresten. Hvis ikke, så vent og se hvilket av navnene som passer. Vi hadde en liten liste klar, men ingen av navnene var vår gutt, så endte opp med et vi ikke hadde tenkt på i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Vanskelig . Jeg har en William og får jeg noen gang en gutt til skal han hete Edward . Syns du navnene passer så godt sammen William har blitt veldig populært navn så tror jeg hadde gått for Edvard
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Begge er fine, men hadde kanskje gått for Edvard... William er blitt så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 15:17 her . Mente seff at JEG syns navnene passet så bra sammen ! He he.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Som ei anna ei sa, ha begge navnene klare. Jeg er så glad for at vi ikke bestemte oss for det navnet pappaen ville ha, fordi når gutten kom ut så så vi med en gang at mitt navn passet bedre Edvard og William er begge litt i samme sjanger (kongelig engelsk) så velg det som passer når han kommer. Eller bruk begge.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 William! Edvard høres i mine ører litt grått og kjedelig ut..
LinnisR83 Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 William er kjempefint. Edvard...ikke fint mener JEG da....
Scorpiogi Skrevet 8. november 2010 #14 Skrevet 8. november 2010 Edvard er nå det fineste navnet, mener JEG da Har selv en gutt som heter Edvard Johan
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #15 Skrevet 8. november 2010 høres ut som "Kong Edvard eller "Prins William"
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #16 Skrevet 8. november 2010 Synes Edvard er mye finere og at William ikke er saa fint paa norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå