Gå til innhold

Gravid på p-piller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dær ute som er blitt gravid på p-piller? Jeg har gått på yasmine 28 i snart 6år. Min siste mens var 8.oktober. I følge syklusen min skulle jeg ha hatt den for 3 dager siden. Jeg hadde en mellomblødning for ca 6 uker siden. Dvs 2 uker før siste mens. Når jeg fikk min siste mens hadde jeg en normal blødning. Selv mener jeg at jeg kjente at jeg hadde eggløsning 22.okt Hadde også litt blodig utflod. (Samme dag jeg og samboeren hoppet i køys... ) Kan jeg ha blitt gravid selv om jeg går på p-piller?? Jeg har veldig mye av symtomene på å være gravid. Jeg er frossen, konstant trøtt, litt mensen murringer i magen/stikking. Økt matlyst og vann smaker metall. Æsjjjj.... Har også økt utflod men den er blank. Virker tynn iforhold til det jeg har hatt tidligere. Og så tror jeg at jeg har de ømmeste brystene i verden. (ler)

Jeg tok en test i går som viste negativ... Kanskje jeg testet for tidlig. Hva tror dere..??? Må vell en ny tur på apoteket igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm det hender jo at folk kan bli gravide på p pille. Har en vennine av meg som ble gravid på pilla.. Hun hadde hatt en peiode med vannlig diare og derfor nedsatt effekt av pillen.. Ta en ny test om en stund du.

Hvordan ville du ha stillt deg iforhold til et evt svangerskap?

Skrevet

Jeg blegravid på yasmin da jeg var 18 - tok abort, og gravid på yasmin igjen nå da jeg er 25. Jeg hadde diare i nesten en uke og regner med det er det som gjorde gutten i magen <3

Skrevet

Hadde faktisk diare den uka jeg hadde eggløsning. Jeg blir selfølgelig kjempe glad vist jeg er gravid men blir heller ikke lei meg om jeg ikke er det liksom. Jeg er bare så spendt på hva som sjer. hehe

Må vell teste igjen....om noen dager...

Skrevet

Gratulere....

Hvor tidlig testet du deg etter uteblitt mens da? Jeg testet jo negativt i går men regner med jeg har testet for tidlig. Jeg har som regel mensen veldig punktelig. (nesten på samme klokkeslettet vær gang).

Ja nå blir det nok spennende fremover..... spendt.

Skrevet

Jeg ble gravid på microgynom

Men så hadde jeg et begynnende magesår i den tiden, så er nok magesyren som har tatt knekken på pillene :P

Har nå verdens flotteste og snilleste sønn <3

Skrevet

testa en uke etter forventet mens.. trudde jo ikke jeg var gravid siden jeg gikk på pilla! he he ..

Skrevet

Oisann.... ja jeg vet at andre medisiner kan sette ned effekten på p-pillene. Jeg tror ikke jeg har hatt noe andre medisiner enn de jeg bruker fast pga astma og fibromyalgi. Har gått på de medisinene siden jeg startet på p-pillene men kan jo selvfølgelig hende at det har skjedd alikavell. Huff..... nå håper jeg dagene kan gå litt fortere så jeg får vite hva som skjer... hehe Veldig spendt nå.

Men når du gikk på microgynom, hadde du da negative tester før det endelig viste positivt? Fikk du mensen til rett tid på de pillene? På yasmin startet jeg på brettet på mandager. Men den uka jeg skulle ha mensen kom den aldri før torsdager kl 12. og sluttet før søndag vær gang. Blødde aldri en dag på overtid eller noe. Blir jo nesten litt smågal av dette....hmmm spørr og spørr jeg. hehe Vi er jo alle så forskjellige. Må nesten høre flere historier for å vite va man kan samenligne med. hehe

Skrevet

Jeg har også gått på Yasmine28 .Ble gravid da jeg og kjæresten var på ferie. Det hadde gått over 36 timer siden jeg tok pillen og endte med at jeg ble gravid. Jeg visste ikke at jeg var blitt gravid , så jeg fortsatte på pillen, men sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid.

Skrevet

Jeg ble gravid på pillen, men hadde hatt spysjuka en kveld så var nok derfor.

Skrevet

ble gravid på trionetta for snart 8 år siden.. Nå er hun en velskapt 7 åring som leker med lillebror.. Fikk positiv test når jeg var 8 uker på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...