Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Mannen min og jeg kunne tenke oss å gjøre noe anderledes ett år før eldste begynner på skolen. Dersom ting går i orden kommer vi til å selge leiligheten vi bor i når babyen vi venter er 1,5 og eldste er 4,5. Skal flytte videre inn i nytt hus som står ferdig året etterpå og ønsker derfor ikke å leie ut leiligheten mens vi er borte. Vi vil altså gjøre noe helt annet i ett år fra august til august. Men hva? Er mer rettet mot type drive småbruk etc foran øyloffing i Thailand, men tar i mot alle tips:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde brukt dette året i Florida.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Det er kanskje ikke så lett å drive et småbruk i kun ett år? Da er du jo avhengig av at noen har drevet dette før deg, gir driften til deg, og overtar igjen når dere drar. Men du kan jo være heldig å finne en småbruksfamilie som skal på øyloffing i Thailand et år og overta for dem... :-) Jeg vet om flere familier som drar på jordomseiling. Da bør dere ha interesse for seiling, men det kan passe bra for en småbarnsfamilie. Ellers ville vel et år på Svalbard ikke vært å forakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå